Grækerskandale gir dansk euromodstand, DFe~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 04:44

Når S laver verdens dyreste folkeskole med kvaliteter de selv afskyr
så skal de heller ikke prakkes os EU på, så hurra for at DF smeder
mens grækerjernet er varmt og Merkel stripper grimt.

Lad Løkke sejle i egen sø, og gør SF muslimudvisnings-samarbejdsegnet

Gulag undgås ikke pr kold skulder til Søvndal, som jo bare er en
hyggelig provisioel skolelærer af den missionske type der ofte er
ordholdende. Matriarkatet i SF hader glædespiger fordi de selv ligner
to lækeroler på et strygebræt - dem er jeg mere nervøs ved.

Gulag undgås måske via hård satsning på muslimudvisning N U.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-10 11:36

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mens grækerjernet er varmt og Merkel stripper grimt.
>
> Lad Løkke sejle i egen sø, og gør SF muslimudvisnings-samarbejdsegnet

Du tror vel ikke at SF opgiver muslim-røvslik før den dag islamisterne
forbyder øl.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 18:11

On Thu, 13 May 2010 12:35:59 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Du tror vel ikke at SF opgiver muslim-røvslik før den dag islamisterne
>forbyder øl.

Nej det ville være naivt.
DEn hvide mands selvhad fylder meget i det røde matriarkats sind.
Deres varmt bankende moderhjerner skal vise empati med ædle vilde
altid

Dette bør latterliggøres og jeg mener at det uetiske i
hemmelighedskræmmeri er en god pointe.
Slør er ueuropæisk som de siger i Frankrig og Belgien vedr burkaer.

Vi bør tilsvarende gennemtænke at fremtiden hedder ærlighed varer
længst og piger badet topløst ved badestgrande og mænd må godt
svømmebade og solbade bundløse
Nåe politiet er i tvivl bør de sige NØGEN HED ER FREMTIDEN og en synd
uden ofre for snerper kan se den anden vej.

De røde ynker at vi krænkede med profetblasfemi pr tegning.
De skal latterliggøres og modargumenteres så de fatter tidens trend og
ikke kræver pro-muslimsk censur

BEslægtet er at biler skal gps-overvåges for det letter politiets
terrorist-netværk-optrævling. Du skal stå ved sandheden. Ingen tvinges
til at rette åbne øjne mod noget stødende.