Politiker-lort
Fra : Tim

Dato : 13-05-10 01:14

.... ja undskyld, men jeg kunne ikke komme på et mere sigende udtryk, når jeg
læste artikelen:

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2066935.ece

"Politisk ordfører Henrik Sass Larsen (S) afviser, at der har været tale om
en handel med fagbevægelsen. Han understreger, at S og SF naturligvis ønsker
at styrke den danske model på arbejdsmarkedet. "

.... jeg gentager lige en del af sætningen:

"Han understreger, at S og SF naturligvis ønsker at styrke den danske model
på arbejdsmarkedet."

... Hva.. hvad fanden snakker bolden om... hvad betyder den sætning
overhovedet?

"styrke den danske model på arbejdsmarkedet!"

.... hvad, styrke "den danske model på det danske arbejdsmarked", eller hvad,
båtnakke?

Er det bare mig, der ikke fatter en skid af den sætning, eller mener også
andre, at det er totalt ren politiker-"åben-munden"-vrøvl?

N.B. Det kunne ligesågodt være kommet fra en venstre politiker, DF eller
konservativ-ditto.

Det er ikke partier jeg angriber, men politikere, som helhed.

Min holdning er desværre, at så snart en politiker åbner munden, så lyver
vedkommende ligefrem proportionalt med, hvor gerne vedkommende vil være
minister (eller blive siddende, som så).

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 03:21

On Thu, 13 May 2010 02:14:26 +0200, "Tim" <tpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>vedkommende ligefrem proportionalt med, hvor gerne vedkommende vil være
>minister (eller blive siddende, som så).

S-SF lurepasseri med planer er så slemt som talblinde Søvndals
usandheder