Frankrigs parlament fordømmer burka
Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-10 00:31

Det franske parlament har vedtaget en resolution der fordømmer islamisk
slør.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8676238.stm

Karakteristisk deltog kommunisterne ikke - De har travlt med at indynde sig
hos deres stemmekvæg fascist-genossen nøjagtigt som i DK og andre steder.
Man mindes Hitler-Stalin pagten.

Mvh
Martin

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-05-10 00:52

Martin Larsen skrev:
> Det franske parlament har vedtaget en resolution der fordømmer islamisk
> slør.
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8676238.stm

Jeg går ud fra at du ønsker et lignende forbud herhjemme,
politisk korrekt symbolpolitik og mere ensretning er
lige din stil.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-10 01:03

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg går ud fra at du ønsker et lignende forbud herhjemme,
> politisk korrekt symbolpolitik og mere ensretning er
> lige din stil.

Igen et fordrukkent vrøvleindlæg fra ekstrem-røde Brander

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-05-10 01:11

Martin Larsen skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Igen et fordrukkent vrøvleindlæg fra ekstrem-røde Brander

I stedet for at svare på mit indlæg, valgte Martin
at påstå at jeg skulle være "ekstrem-rød" og "fordrukken",
sandsynligvis fordi Martin ikke ønsker nogen form for debat.
For Martin ved godt at et forslag om at forbyde burkaer
i Danmark ikke har nogen chance for at blive vedtaget,
det er kun politisk korrekte symbolpolitikere som
DF og Martin der går ind for et forbud.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-10 01:24

> I stedet for at svare på mit indlæg, valgte Martin
> at påstå at jeg skulle være "ekstrem-rød" og "fordrukken",

Brander har simpelthen aldrig andet end sin rødekstreme afsporingsdebat, som
består i trættende trivielle konstateringer, evt krydret med perfiditeter og
diametral modsigelse uden noget hold i noget som helst.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-05-10 22:11

Bertel Brander wrote:

> I stedet for at svare på mit indlæg, valgte Martin
> at påstå at jeg skulle være "ekstrem-rød"

Det er ikke en påstand, det kan alle andre end lige dig selv nok se.

> og "fordrukken",

Du virker ofte sådan, npr man er fuld har man en tendens til at gentage sig
selv.

> sandsynligvis fordi Martin ikke ønsker nogen form for debat.

Og du ønsker debat, når du kommer med din svada om "endnu et løgnindlæg osv
og intet nyt, kun gentagelser" indlæg som du så fortsætter med indtil den
anden part giver op.

> For Martin ved godt at et forslag om at forbyde burkaer
> i Danmark ikke har nogen chance for at blive vedtaget,

Men det sker før eller siden, selvom du ikke mener der er nogen chance for
det.

> det er kun politisk korrekte symbolpolitikere som
> DF og Martin der går ind for et forbud.

Ja og hollænderne, Franskmændene, og mange andre, åben nu dine øjen og se
lidt ud i verdenen du bonderøv, mage til indskrænket super idiot skal man da
lede længe efter!

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ivannof

Dato : 13-05-10 12:45

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt ud i verdenen du bonderøv, mage til indskrænket super idiot skal man

Ja, og tyrkerne. Og sauderne vil ikke have pilgrimme i burka - selv om de er
grimme!

Hilsen Ivan

Fra : Vidal

Dato : 13-05-10 12:08

Den 12-05-2010 02:10, Bertel Brander skrev:

> I stedet for at svare på mit indlæg, valgte Martin
> at påstå at jeg skulle være "ekstrem-rød" og "fordrukken",
> sandsynligvis fordi Martin ikke ønsker nogen form for debat.

Måske også derfor, men Martin Larsen er faktisk så langt
til højre at stort set resten af Danmark er ekstemt-røde,
med undtagelse af DF, mærkeligt nok. Men det er nok deres
fremmedpolitik, der søder smagen en kende.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-10 13:22

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4bebdd85$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Måske også derfor, men Martin Larsen er faktisk så langt
> til højre at stort set resten af Danmark er ekstemt-røde,
> med undtagelse af DF, mærkeligt nok. Men det er nok deres
> fremmedpolitik, der søder smagen en kende.

Tja. Med undtagelse af DF's noget anstrengte og irrationelle forhold til
alle andre end etniske danskere deler du jo livssyn med DF. Lidt
skræmmende - ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 13-05-10 15:07

Den 13-05-2010 14:21, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Tja. Med undtagelse af DF's noget anstrengte og irrationelle forhold til
> alle andre end etniske danskere deler du jo livssyn med DF. Lidt

Hvad bygger du det på?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-10 15:09

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4bec0795$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvad bygger du det på?

Hahahahaha. Du er sgu' noget for dig selv, Villy Dalsgaard.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 13-05-10 21:10

Den 13-05-2010 16:09, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4bec0795$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hahahahaha. Du er sgu' noget for dig selv, Villy Dalsgaard.

Er du syg?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-10 22:13

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4bec5c7b$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Er du syg?

Ikke mig bekendt. Har lidt ondt hér, dér og allevegne pga. sportsudøvelse i
en lidt for høj alder - ellers ikke noget at skrive hjem om.

Og du? Syg, eller glæder du dig bare usundt til et regeringsskifte, hvor
dine rødskriger-venner skal til at være afhængige af DF?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 14-05-10 00:15

Den 13-05-2010 23:13, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Og du? Syg, eller glæder du dig bare usundt til et regeringsskifte, hvor
> dine rødskriger-venner skal til at være afhængige af DF?

Hahahahaha. Du er sgu' noget for dig selv, Jens Bruun.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 07:08

"Vidal"
> Hahahahaha. Du er sgu' noget for dig selv, Jens Bruun.

I skal bare vide - begge to - at i er kær læsning!
Må jeg spørge jeg begge; hvilken farve synes i månen har?

Mvh
Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 14-05-10 08:49

Den 14-05-2010 08:07, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"
>
> I skal bare vide - begge to - at i er kær læsning!
> Må jeg spørge jeg begge; hvilken farve synes i månen har?

Månen har den farve, måner skal have.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 14:08

"Vidal"

> Månen har den farve, måner skal have.

Og Tante 2, hvad mener du?

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-10 14:25

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4bed4b5d$0$275$14726298@news.sunsite.dk:

> "Vidal"

> Og Tante 2, hvad mener du?

Ifølge manus er det Tante 1, der siger næste replik...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 20:14

"Jens Bruun"

> Ifølge manus er det Tante 1, der siger næste replik...

Hvad var så den forudgående replik?

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-10 20:27

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4beda11b$0$286$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvad var så den forudgående replik?

Øh? Som der står: "Månen har den farve, måner skal have" (Clara har to
replikker i træk).

Og nej, jeg gider ikke tale om strikketøj hér...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 21:10

"Jens Bruun"

> Øh? Som der står: "Månen har den farve, måner skal have" (Clara har to
> replikker i træk).

Jeg mente SELVFØLGELIG replikken FØR "Månen har den farve, måner skal have"

> Og nej, jeg gider ikke tale om strikketøj hér...

Årh, kom nu! Ta' det som en mand frue!

PS:
Nu du er her!
Ka' du ikke lige genopfriske min hukommelse ang. D.e.f.f.e.s.
Har glemt det og det irreterer mig!

Mvh
Eyvind

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-10 21:24

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4bedae46$0$279$14726298@news.sunsite.dk:

> Ka' du ikke lige genopfriske min hukommelse ang. D.e.f.f.e.s.
> Har glemt det og det irreterer mig!

Ain't life a bitch?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 21:30

"Jens Bruun"

> Ain't life a bitch?

Tak, det var yderst venligt!!!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-10 21:37

Eyvind Dk <eyvind snabel A eyvind punktum dk> skrev i meddelelsen
4bedb2e8$0$274$14726298@news.sunsite.dk:

> Tak, det var yderst venligt!!!!!

Jeg er generelt en venlig mand.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 22:22

"Jens Bruun"
> Jeg er generelt en venlig mand.

Håber jeg lever længe nok til at opleve det!

Mvh
Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 14-05-10 22:22

Den 14-05-2010 22:29, Eyvind Dk skrev:

> "Jens Bruun"

> Tak, det var yderst venligt!!!!!

D.e.f.f.e.s. = Dette er forkortelsen for en signatur.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 22:27

"Vidal"
> D.e.f.f.e.s. = Dette er forkortelsen for en signatur.

Jarmen!!!
Det er GENIALT det der!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Volger Garfield

Dato : 15-05-10 12:00

On Fri, 14 May 2010 22:10:12 +0200, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A
eyvind punktum dk> wrote:

>Jeg mente SELVFØLGELIG replikken FØR "Månen har den farve, måner skal have"

Det tror jeg da gerne... Præcis kommunikation er jo ikke ligefrem dit
adelsmærke.

>Årh, kom nu! Ta' det som en mand frue!

Forkert film.
Vil du vide noget om krydsopslag eller drejet ret?

Volger

Fra : Ivannof

Dato : 13-05-10 12:36

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i Danmark ikke har nogen chance for at blive vedtaget,
> det er kun politisk korrekte symbolpolitikere som

Når vi nu kan konstatere at det ikke handler om beklædning, men om
maskering, så tror jeg at folketinget snart finder det påtrængende at lave
et generelt maskeringsforbud. Ikke bare i demonstrationsoptog men også i
områder med kriminalitet.

Hilsen Ivan

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-10 13:25

Ivannof <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen
2d839$4bebe409$51a1a3ed$18712@news.comxnet.dk:

> [...]
> maskering, så tror jeg at folketinget snart finder det påtrængende at
> lave et generelt maskeringsforbud. Ikke bare i demonstrationsoptog

Du er først tilfreds, når vi alle - af statsmagten - bliver pålagt at gå i
samme uniform.

Og du har stadig ikke svaret på, om det skal være ulovligt at være
transvestit i det offentlige rum. Skal eksempelvis Bo Warming forbydes at gå
i nederdel, eller gælder din faible for tvangsuniformering kun muslimer?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ivannof

Dato : 15-05-10 09:42

> [...]
> transvestit i det offentlige rum. Skal eksempelvis Bo Warming forbydes at
> gå i nederdel, eller gælder din faible for tvangsuniformering kun

Prøv - eventuelt ved hjælp af ordbog eller andet - at finde ud af forskellen
mellem "beklædning" og "maskering".

Vi kommer ikke videre før du har dét lidt mere på det rene.

Hilsen Ivan