Der er kun et job, der er hårdere end at v~
Fra : Patruljen

Dato : 11-05-10 15:57

Der er kun et job, der er hårdere end at være socialpædagog. Deltag i
krigen i Afghanistan -
http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1344884.ece

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-10 01:27

On Tue, 11 May 2010 14:57:21 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Der er kun et job, der er hårdere end at være socialpædagog. Deltag i
>krigen i Afghanistan -
>http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1344884.ece

Jeg troede at de fleste socialpædagoger har en loppetjans som andre
pædagoger

Lussinger fra nogen få voldelige unge må være et slemt problem, men er
det værre så sættes politi vel på den i såfald kriminelle.

Dødsrate som i krig har jeg aldrig hørt om

Ingen kan vel deltage i afghanerfejde hvis ikke udenlandsk-hyret
lejesoldat eller langtidsansat i dansk stats Cirkus Mili? Så dit
imperativ gir ikke mening, vel ?

Fra : J. Nielsen

Dato : 12-05-10 05:45

wrote:

>Der er kun et job, der er hårdere end at være socialpædagog. Deltag i
>krigen i Afghanistan -
>http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article1344884.ece

Men man ta'r ikke skade af at ryge hash...
--

-JN-

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-10 07:01

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Men man ta'r ikke skade af at ryge hash...

Naturligvis gør man da det!

Fra : P.N.

Dato : 12-05-10 15:52

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men man ta'r ikke skade af at ryge hash...
> -JN-

Nej man tager ikke skade af at ryge cannabis, men cannabis kan udløse
psykiske lidelser hos teenagere.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-10 16:14

"P.N." <pnl@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej man tager ikke skade af at ryge cannabis, men cannabis kan udløse
> psykiske lidelser hos teenagere.

Jeg kan ikke tro at hash spiller den store rolle i dit tilfælde.

Fra : Patruljen

Dato : 12-05-10 01:51

On 12 Maj, 02:26, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Jeg troede at de fleste socialpædagoger har en loppetjans som andre
> pædagoger

Jo - det tror langt de fleste. Lilla ble - 2 CV og alt detder.

Sandheden er, at der findes særlige institutioner, som overgår alle
rekorder. Samtlige rekorder er slået med indtil flere gange.

Eksempelvis så var det sådan i mange år - og jeg kan ikke tro, at det
er ændret væsentligt - at på institutioner med lavt fungerende
mennesker med ASF - slog volden mod personalet - alle rekorder. Vi
står og småfniser - tiltider - når vi oplever politiet fortælle
om,hvordan alt bliver værre og værre, så de kan få mere beskyttelses-
gear og flere offensive virkemidler.

Jeg tror, at jeg har sendt flere kolleger hjem, med skader og i kriser
end jeg kan tælle på begge hænder. Jeg har oplevet - grandvoksne mænd
- ringe tilbage og fortælle, at nu holdt de så i nødsporet på
motorvejen - ude af stand til at køre videre - og konen har måtte ud
og hente dem hjem - derfra osc.etc. Men det var så på en institution
for dyyssociale unge -

Jeg har oplevet kvindelige kolleger, som måtte have
hårtransplantationer - fordi de var blevet revet sådan rundt i håret -
at de mistede henved 25%. OSv etc. Jeg har haft unge - alene, som nå
politiet kom - fordi man ikke mere magtede dem - måtte være 54 mand
høj om at få kontrol over vedkommende. Ja - jeg kunne blive ved - med
at berette om de mest vanvittige situationer. Jeg har selv sprunget
rundt mellem viftende knive adskillige gange -

> Lussinger fra nogen få voldelige unge må være et slemt problem, men er
> det værre så sættes politi vel på den i såfald kriminelle.

Nope -

> Dødsrate som i krig har jeg aldrig hørt om

Det er vist den første kollega, som direkte er afgået. Jo -

> Ingen kan vel deltage i afghanerfejde hvis ikke udenlandsk-hyret
> lejesoldat eller langtidsansat i dansk stats Cirkus Mili? Så dit
> imperativ gir ikke mening, vel ?

Jo - det giver i høj grad mening. At detder ikke er sket før, er
egentlig ret utroligt.

Fra : Patruljen

Dato : 12-05-10 01:53

On 12 Maj, 09:50, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> Det er vist den første kollega, som direkte er afgået. Jo -

> Jo - det giver i høj grad mening. At detder ikke er sket før, er

:)

54 mand :D

Undskyld - det var en fejl. 4 betjente med knipler for at få kontrol.
Ja -