Russerne viser vejen
Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-10 20:46

Sådan skal pirater, der ikke kan retsforfølges, behandles:

http://jp.dk/udland/article2065530.ece

Af hjertet tak, Rusland.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 11-05-10 21:05

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Sådan skal pirater, der ikke kan retsforfølges, behandles:
>
> http://jp.dk/udland/article2065530.ece
>
> Af hjertet tak, Rusland.

Selv i gamle dage gav man (på åben sø) enten kompas eller sekskant (ved ikke
om den hedder det) så man kunne navigere. Det russerne fremviser er dårlig
stil.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-10 21:31

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4be9b865$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Selv i gamle dage gav man (på åben sø) enten kompas eller sekskant
> (ved ikke om den hedder det) så man kunne navigere.

Det hedder en "sekstant", skolelærer, og du kan selvfølgelig - som én, der
bor på den anden side af Valby Bakke, dokumentere din påstand?

> Det russerne
> fremviser er dårlig stil.

Nej. Russerne viser hér ekstrem god stil.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-05-10 22:00

> [...]
>>

> Selv i gamle dage gav man (på åben sø) enten kompas eller sekskant (ved
> ikke om den hedder det) så man kunne navigere. Det russerne fremviser er

Hvor har du det ammestuesnak fra.
De blev smidt ud til hajerne levende eller døde!

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-10 02:23

On Tue, 11 May 2010 23:00:24 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

>Hvor har du det ammestuesnak fra.
>De blev smidt ud til hajerne levende eller døde!

Alt der skaber størst mulig lykke for flest mulig lovlydige søfolk er
GOD STIL - om der navigeres per GPS eller vikingernes solsten er
ligegyldigt
Kunne pirat-halenegrene klare deres job hvis ikke vi havde opfundet
GPS til dem? Hvis jeg på Furesøen ror op på siden af en bølle
der stjal min madpakke og tæver ham efter et forhør så er der sket
retsforfølgelse og vender Lyngby Polii det blinde øje til, så bør alle
være tilfredse - udover mig der ulønnet udførte kedsommelig sherifjob,
men så må jeg sælge historien til So og Hør - verdens værste
skiderik-loge , FN, skal bare modarbejdes af nogen der gider, så stor
tak til russerne , som Vesten altid er magtesløse overfor når de
udviser frisprog and then some.
At de tryner somaliskurke ændrer vis ikke på at de kan slippe fra alt.
At Israel ikke får lov at slippe fra bosættelser er vist et særligt
ludo som verdenssjer USA har kørende og som jeg ikke forstår tilbunds

Fra : Tim

Dato : 13-05-10 07:18

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message

> [...]
>>

> Selv i gamle dage gav man (på åben sø) enten kompas eller sekskant (ved
> ikke om den hedder det) så man kunne navigere. Det russerne fremviser er

Selv i gamle dage, lod man de værste svin gå planken ud.

Russerne viser vejen frem, frem for alle jeres fjollede ligegyldige
pædagogiske "tiltag".

De (piraterne) er skideligeglade med dine fine fornemmelser, kim. De sidder
med en flaske rom, og skraldgriner af din pædagogik.... er du fuldstændig
hjernetom for logik?

/Tim

Fra : Kim2000

Dato : 13-05-10 07:38

"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> De (piraterne) er skideligeglade med dine fine fornemmelser, kim. De
> sidder med en flaske rom, og skraldgriner af din pædagogik.... er du

Der er noget der kaldes pli. Nej det har piraterne ikke, men det fritager
ikke os for ansvar. Fordi de vilde er blottet for næstekærlighed behøver vi
ikke være det.

Fra : Tim

Dato : 13-05-10 08:59

> "Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Der er noget der kaldes pli.

'PLI'???

Jeg er sikker på, at piraterne kender det ord...

-------
Nej det har piraterne ikke, men det fritager ikke os for ansvar.
-------

Jo, det gør det da i allerhøjeste grad. Hvorfor i alverden skal redererierne
tage ansvar for en flok psykopatiske svin, der ______DRÆBER_________ deres
medarbejdere?

Hvad fanden foregår der oppe i dit forskruede hovede?

Piraterne vælger at angribe.
Det lykkes ikke.
Piraterne få lov til at sejle deres egen sø!!!

Det er vist helt almindelig gammel logik (indtil de fodformede kom på banen,
og smadrede hele vores opfattelse af moral og orden... baby-sæler,
anti-atomkraft, etc..., føle-føle)

Pirasterne er _totalt_ ligeglade med dit føle-føle-pis, Kim... de fortsætter
(som FARC) med at bortføre/kidnappe/kapre, sålænge der er blødsødne
båtnakker som dig, der vil rundkredsdialog, fremfor action.

Kim... du er faktisk en del af skylden i, at vi har alle de problemer vi har
idag. NUL konsekvens for handling.

Elendige tågehoveder.... det _er_ virkelig jeres skyld, at jeg simpelthen
ikke gider politik/politikere længere. Det er lykkes jer, at gøre politik
til føle-føle og mediestyret (som f.eks. a.kraft). Nul fakta, men fru
Hansen, der er bange for a-kraft (og ikke aner en skid om det) er med til at
styre det.

Kim, du er et skræmmende eksempel på, hvad der er galt med verden.

Fra : Tim

Dato : 13-05-10 09:01

"Tim" <tpetersen@hotmail.com> wrote in message

Jeg glemte at skrive: "Buuuuhuuu... hvor er det trist, at alle de pirater
døde"....

Fra : Tim

Dato : 13-05-10 09:06

> "Tim" <tpetersen@hotmail.com> wrote in message
>
> Jeg glemte at skrive: "Buuuuhuuu... hvor er det trist, at alle de pirater
> døde"....

.... og nu skal jeg forresten ud og spise rigtig godt )

(farvel, pirater.... jeg håber fiskene kunne lide jer... de skal jo også
have noget at spise)

/Tim

Fra : Kim2000

Dato : 13-05-10 10:57

"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Tim" <tpetersen@hotmail.com> wrote in message
>
> Jeg glemte at skrive: "Buuuuhuuu... hvor er det trist, at alle de pirater
> døde"....

Jeg synes du er dygtig til at være objektiv og ikke vise følelser i en
politisk debat.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-10 11:02

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4bebccbd$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg synes du er dygtig til at være objektiv og ikke vise følelser i en
> politisk debat.....

Er det en særlig kvalitet at være objektiv og ikke vise følelser i en
politisk debat?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 13-05-10 11:06

> Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> 4bebccbd$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Er det en særlig kvalitet at være objektiv og ikke vise følelser i en
> politisk debat?

Når man skriver et så skingert indlæg, hvor man anklager mig for at være
"føle føle" så er vi ude i det komiske.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-10 11:42

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4bebcf00$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Når man skriver et så skingert indlæg, hvor man anklager mig for at
> være "føle føle" så er vi ude i det komiske.

Men du er enig med mig i, at man i en politisk debat næsten kun kan være
subjektiv og præget af følelser?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 13-05-10 11:56

> Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> 4bebcf00$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Men du er enig med mig i, at man i en politisk debat næsten kun kan være
> subjektiv og præget af følelser?

Det vil det oftest.

Fra : N_B_DK

Dato : 14-05-10 16:00

Kim2000 wrote:

> Jeg synes du er dygtig til at være objektiv og ikke vise følelser i en
> politisk debat.....

Sjovt som du nu begynder at beskytte hardcore kriminelle, hvad bliver det
næste mon.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-10 16:27

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Sjovt som du nu begynder at beskytte hardcore kriminelle, hvad bliver det
> næste mon.

Jeg skrev tídligere i denne tråd at du hverken kan læse indenad eller fatter
det der skrives. Nu bliver det igen-igen bekræftet. At udtale sig om en sag
vedr. kriminelle gør da ikke en til at beskytte hardcore kriminelle -
men det ses endnu en gang at du er ude af stand til at fatte noget så
simpelt som at man godt kan have en opfattelse af nogle begivenheder og
forsvare nogle retsprincipper uden at man dermed forsvarer kriminelle
handlinger.

En forsvarsadvokat skal jo forsvare selv de ækleste forbrydere -og gør det.
Betyder det så at advokaten i dette tilfælde også er de kriminelles
beskytter? Kan du da for pokker ikke lære at se nuanceret på tingene? Er
det altid sort/hvidt for dig? Åbenbart, men sådan er det jo når man støtter
DF.

Fra : Tim

Dato : 13-05-10 09:18

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message

Her har vi endnu en blødsøden føle-føle tåge, der dog husker at nævne, at
amerikanerne er mindst ligeså slemme, hahahaha ))))

Aarhus Universitet, Mette Skak:

http://jp.dk/udland/article2066907.ece

Citat:
"Udtryk for mentalitetsforskel
De to forskellige fremgangsmåder er ifølge ekspert i russisk sikkerheds- og
udenrigspolitik ved Aarhus Universitet Mette Skak udtryk for en
mentalitetsforskel mellem det danske og russiske militær.

"Det er klart, at russerne er nogle brutale karle, og der er en machokultur
i deres militær. På samme måde, som der i øvrigt er det i det amerikanske
militær, og jeg tvivler på, det ville have handlet meget anderledes," siger
Mette Skak til jp.dk.

Hun tilføjer, at det sandsynligvis er fordi, episoden har udspillet sig i
internationalt farvand, den vækker opsigt. Var det sket i f.eks. Tjetjenien
havde det ikke på samme måde nået medierne. "

Er der nogen nedre grænse for, hvor hvor mange der stiller sig op i
"Paradise" køen for at blive kendt. ...?

/Tim

Fra : N_B_DK

Dato : 14-05-10 16:02

Tim wrote:
> Er der nogen nedre grænse for, hvor hvor mange der stiller sig op i
> "Paradise" køen for at blive kendt. ...?

Hun burde hedde Mette er Skakmat.

--
MVH. N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 14-05-10 15:59

Kim2000 wrote:

> Der er noget der kaldes pli. Nej det har piraterne ikke, men det
> fritager ikke os for ansvar. Fordi de vilde er blottet for
> næstekærlighed behøver vi ikke være det.

Det eneste der hjælper dernede er det russerne gjorde, det er ikke
næstekærlighed at være med til at udsætte andre for røveri, det er idioti.

--
MVH. N_B_DK

Fra : J. Nielsen

Dato : 11-05-10 22:13

On Tue, 11 May 2010 21:46:26 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Sådan skal pirater, der ikke kan retsforfølges, behandles:
>
>http://jp.dk/udland/article2065530.ece
>
>Af hjertet tak, Rusland.

"Beslutningen om at lade piraterne alene tilbage på havet møder kritik i
russiske søfartskredse, der frygter, at det i fremtiden vil gøre det
mere usikkert for russiske søfolk at sejle i farvandet ud for Somalia."
[...]

Mit gæt er at piraterne vil sejle i en særdeles stor bue udenom russiske
skibe i fremtiden.
--

-JN-

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-10 22:18

J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk> skrev i meddelelsen
2ihju5hbi78ecfr9vc6q8nb6fi5jpqh9s4@4ax.com:

> Mit gæt er at piraterne vil sejle i en særdeles stor bue udenom
> russiske skibe i fremtiden.

Jepper. Men heldigvis kan de stadig gå efter danske interesser, hvor det
værste, der kan ske, er, at danske orlogsfartøjer færger piraterne ind til
nærmeste havn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-10 01:56

On Tue, 11 May 2010 23:18:04 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>værste, der kan ske, er, at danske orlogsfartøjer færger piraterne ind til

Vi konfiskerer både og våben - men burde nok tage hoveder eller
højrehænder med

Hvad afholder dygtige kinesiske piratfangere fra russisk færdiggørelse
af arbejdet.?
Hvem ville påberåbe sig konventioner hvis vi erklærede Somalia krig og
bombede boligkvarterer i Mogadishu indtil de gider stoppe landet
pirater at jobbe som de gør.
Vi har ret meningsløst bombet i Irak, på Balkan og Afghanistan eller
kæmpet sammen med et bombende USA, hvorfor er det sværere her hvor
danskere i internationalt farvand angribes/fanges/trues???

Da Morgan og Drake førte krig mod spaniere var der elementær
bondefornuft og ting det ku forstås. Er alt psykotisk idag fordi FN er
en bølleklub?
Et sort flag med dødningehoved gad man vist kun bruge hvis
skræmmetaktik var prioritet i hine tider, men vor sindsyge stat gir
ikke forsvaret den bodyguard-tilladelse som burde være en naturlig
sag, er det ikke sagen i en nøddeskal?

Fra : Patruljen

Dato : 11-05-10 15:23

On 11 Maj, 23:18, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> værste, der kan ske, er, at danske orlogsfartøjer færger piraterne ind til

Jamen man kunne da også bare have et 500 l. akvarium på dækket med små
sultne piratfisk og så sende de afpillede knogler med Post Danmark til
Mogadishu?

Det er sgu svært at forstå, at marinen ikke er lidt mere opfindesomme
end bare at overholde international lovgivning -

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-10 02:09

On Tue, 11 May 2010 14:22:44 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Det er sgu svært at forstå, at marinen ikke er lidt mere opfindesomme
>end bare at overholde international lovgivning -
Vore diplomater vil gerne inviteres til luksus konferencer hvor
antidansk mafia planlægger ny regler der gir ny job til flere
parasitvenner
- derfor forbyder udenrigsministerielle ansatte bondefornuft

International mafia har også forbud mod sand
holocausthistorieskrivning på dagsordenen - den ene skueproces bakker
den anden op - der er ikke blot tale om at verden vil bedrages men at
skattepenge kanaliseres mod en specialverden der længe har været
rablende forrykt og initiativtager var vist verdensejer USA i 1945,
eller hvad? Var Nyrnbergproces et startskud for ABSURDITET ER SANDHED?
Hvergang Martin skriver udvis muslimerne begår han forbrydelse mod
menneskeheden og kan straffes efter et eller andet FN-dekret, vil jeg
tro.

Revisionisme er både sund hisorieskrivningshobby for os
sandhedselskere - det er også et drilleri mod skurke, som svarer igen
med evt at fængsle mig hvis jeg ferierer i Østrig, så der er lidt
sport i oprøret, for passivitet er uetisk fejhed, men hvad kan man
ellers gøre?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-05-10 16:03

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Sådan skal pirater, der ikke kan retsforfølges, behandles:
>
> http://jp.dk/udland/article2065530.ece
>
> Af hjertet tak, Rusland.

YES!!! Sådan!

/Kim

Fra : Tim

Dato : 13-05-10 07:16

> Sådan skal pirater, der ikke kan retsforfølges, behandles:
>
> http://jp.dk/udland/article2065530.ece
>
> Af hjertet tak, Rusland.

Jeg er dybt enig i deres anti-rundkreds-metode. Piraterne har naturligvis
fortjent deres skæbne.

Rusland rocks!!!

De pirat-svin, der angreb skibet, angriber ihvertfald ikke flere skibe. De
er nu døde.... hahaha ) FARVELLER!!!

Sådan er det vel, at være en umenneskelig, skideligeglad pirat!? (hvorfor
minder det mig om FARC???.... nårhjo... pengene)

Rusland anti-pirat rocks!!! Jeg håber, at de pirater Rusland gav friheden,
havde _rigtig_ lang tid til at tænke over tingene.

.... og så, nåh ja... adios pirate socialst-experiment bitches, hope it was a
slow and painfull death...lol ))

Maybe it will scare all pirates off, if they know the penalty is DEATH...
SLOW DEATH, if they fuck up, instead of the UN "holding hands" shit. The UN
can't agree on ANYTHING. The UN = DEAD!!!

Note: Selvfølgelig kommer der en masse 'red sælerne' og andre vegetarer og
fortæller osa, at piraterne ikke har fortjent den behandling, but who gives
a flyuing fuck?

/Tim