hvad er mon idealvægten
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-08-01 11:14

hej er der mon en der kan hjælpe mig .. jeg har en bekendt der har en
lille dansk/svensk gårdhundekrydsning der helt klart er overvægtig ..
er der mon en der ved hvad idealvægten for en dansk svensk gårdhund
ligger på ... hunden er 3 år og i størrelse og bygning som en D/s
gårdhund ...

MVH Ami

Fra : Bufas

Dato : 06-08-01 11:48

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er der mon en der ved hvad idealvægten for en dansk svensk gårdhund
> ligger på ... hunden er 3 år og i størrelse og bygning som en D/s

Hej !

Jeg vejer sjældent mine hunde ! Jeg kikker på dem istedet... De skal have
talje, man skal ikke kunne se ribbenene, men kunne mærke dem ! Selv om
hundene er en bestemt race kan de jo variere alligevel, så det med de
bestemt kg de skal veje, giver jeg ikke noget for...

Mange hilsner

Bufas