Hjemmehjælp er som skoler: Kunprivat dur
Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 23:43

Danmark for folket, sang S
Danmark for privaten , synger S

Og det er ikke kun vedr skoler at staten ikkekan stikke en pind i en
lort uden at ødelægge begge dele.

Det er også vedr hjemmehjælp som jeg netop forsker i, at kommunalt
skyes som pesten, og private rengørere foretrækkes

Harry og Kammertjeneren - det kan danskere lide - hjælp der gider
hjælpe og er styret af den gamle og ikke at stalinistiske
skrivebordsteoretiske kommunalpampere

Ansætter du selv en rengører så får du selvtillid og kan lede og
fordele arbejdet.

Modtager du kommunal hjælp , har du tabt din frihed og der en statslig
arbejdsplads med arbejdsmiljøregler, rygeforbud, og i mit tilfælde
forbud mod at prutte og at have bremsespor i underbukserne

Sass, Helle og skrigeskinken vil næppe have kommunalhjælp nogensinde
for de har råd til kvalitet. Pøblen hjælpes aldrig men er alibi for
jobskabelse.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-10 00:08

Kun korrupte kommunale klageinstanser kan kalde det OK at hjemmehjælp
ikke må ske i hjemmet,
fordi der engang er blevet pruttet i hjemmet
Man sku tro jeg var ryger eller havde hagekors på væggene eller mit
vasketøj var lutter underbukser med bremsespor så dem der med
gummihandsker sku lægge i vaskemaskine fik vrøvl med 3F-fagforeningen.