Fornuftsreaktion på Greve-mord:10 voldt
Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 20:10

Da min far døde græd jeg først ikke en tåre, fordi hans
konfirmationstale-budskab havde været : "Ærg dig aldrig, gør noget ved
problemet og er DET umuligt så hjælper det jo heller ikke noget at
ærgre sig" Efter et døgn da jeg havde gjort status kom jeg desværre
til at græde, da da en nabo kom ind og græd - en hykler der aldrig
havde haft noget at gøre med min far, men som skuespillede extremt
medrivende.
Status var, at hans liv var vellykket og ku have været det endnu mere,
hvis ikke min mor havde hæmmet ham og at alles vigtigste pligt er at
realisere egen kreativitet, når det ikke skader andre fysisk.
Tak Gud at han aldrig ku ha gamblet så han måtte dræbe eget afkom som
Greve-massemorderen, hvis kone og døtre ku ha beriget DK og sig selv
Hvis vi gir en behandlingsdom, er vi måske medskyldige i at senere
mobbeofre slår voksne ihjel, så hvad med ti volt gennem nosserne en
time daglig i resten af hans liv hvor han skal bære el. fodlænke og
ikke får anden mad end hvad han kan købe for hvad er tilbage efter 99%
beskatning?
Jesus præker tilgivelse, og har afstedkommet muslimhelvede i Danmark
så hans ord har jeg omsider kasseret.
USA viser i TV, at en biltyv der søger ud i en flod, ydmyges med
tazerstød så potentielle fremtidige biltyve af-motiveres.Kina er
tilsvarende klogt. Er Danmark selvdestruktivt af ondskab eller af en
sær langsigtet kristengodhed jeg er for dum til at fatte ?