Let at gøre normale sindsyge
Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 17:46

Let at gøre normale sindsyge
Når de gale opførte sig som dyr, var det fordi de blev behandlet som
dyr. Skrev overlæge Philippe Pinel (1745-1826)
Pinel blev af den franske revolusion gjort chef for Paris kæmpe
Salpatiere institution hvor man altid havde lagt vagabonder lænker for
at gøre dem sindsyge
"Amadeus"filmen viser forholdene i Mozarts Wien - læger er onde,
altid.

Det blev ikke bedre af at han og hans efterfølgere indførte
stof-spændetrøjer og kloral-medicin hvis b ivirkninge er tortur,
selvom det gives i den bedste mening.
Da min bror havde arvesag kørende med mig og overraskedes over at jeg
ikke var den underdanige lillebror han var vant til, havde han hørt
at jeg var begyndt at få førtidspension (og jeg havde ikke gidet
forklare denne perifere person i mit liv om socialbedrageri og
politisk reform aspektet i mit social bedrageri) og han lod sin
advokat ringe til mig for at finde ud af om ikke jeg var så rablende
sindssyg - JEG VAR JO FREMSKRIDTSMAND - så han ku få mig umyndiggjort.

Måske al psykiatrisk lidelse er resultat af mobning ligesom at tyske
jøders særheder 1933 var skab t af, at man ikke tillod at jøder ejede
jord.
Og særhed er alibi for had og folk ELSKER a t hade farisæisk og sige
tak at jeg ikkke er led som de moraliserende irriterende rige dygtige
jøder