Når kvinder lyver om mænd(næsten off topic~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-05-10 15:14

Når kvinder lyver om mænd som de har kendt tidligere i deres liv,
(eller påstår de har kendt) for at få medlidenhed,
så andre mænd gider beskytte dem(have sex med dem)

Og mænd lader som om de tror på dem, fordi de er mellem 17-35
og har bryster!(og de vil have sex med dem)

Kan i ikke bare gå uden om hele løgner´riet og tilsvinings delen af andre?
(Det er grimt nok at i, som de løgnere i er! Gør skade på fremtiden ved at formere jer)

medmindre i producere noget af hunkøn der er behageligt at se på!

Disclaimer: uanset hvad kvinder påstår af ondskab om mig så er det løgn!
(bortset fra Christina som boede over for mig(Egholmvej 28), som jeg engang gramsede
på da jeg gik i 6-7.klasse(og det er lang tid siden) og det var egentlig ikke ondt, nu jeg tænker over det!!!)

Der gik et stykke tid før jeg bakkede væk, da hun gjorde det tydeligt at hun ikke var interesseret!
Jeg er programmeret til at tro og vide at uanset hvad så er jeg den onde!
(fordi jeg ikke kan lide det politiske parti DF, og har været det i 12 år!)
Og det er det nærmeste jeg kan komme!

/Pnic
Peter Nicolaysen
(Jeg er en myndig person! I et "Demokrati?")
(og mit beskytterinstinkt er forsøgt gjort defekt og begrænset ligesom højre ekstremisternes!
Til kun at dække folk hvis de er lyserøde!
Og min nærmeste familie forsøgt skiftet ud med programmørens og medlemmer af DF!
Og samtidig med det, er min nærmeste familie (som det burde dække) allesammen gjort til et socialt tilfælde!)

(også postet på jubii)

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx