Paki-talebanere var bag NY-bomben
Fra : Martin Larsen

Dato : 09-05-10 14:54

Så er det officielt.
Selv politiet er blevet så pc-kuet at de først måtte benægte Talebans
melding om at være ansvarlig, men nu kan mængden af indicier og beviser ikke
længere være under gulvtæppet.

Denne gruppes velmenere kan også prøve at justere deres opfattelse her:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8670973.stm

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 21:41

On Sun, 9 May 2010 15:53:43 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>længere være under gulvtæppet.
>
>Denne gruppes velmenere kan også prøve at justere deres opfattelse her:

Ingen terror lykkedes

CIA kan sagtens have konstrueret historien, helt som WTC nok faldt for
forudplacerede sprængstoffer - og London og Madrid-terror kan nok også
forklares ved USA-initiativer

Når ting opklares før noget detonerer så er sandsynligheden for bedrag
særlig stor.

At muslimer gerne ville og gerne tager ansvar er een ting.
Sandhed og deres EVNER er noget helt andet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-05-10 22:26

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen terror lykkedes
>
> CIA kan sagtens have konstrueret historien, helt som WTC nok faldt for
> forudplacerede sprængstoffer - og London og Madrid-terror kan nok også
> forklares ved USA-initiativer

Pladder

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 23:10

On Sun, 9 May 2010 23:26:16 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Pladder

Jeg vil også gerne tro på Islam som totaldominerende fjendebillede men
indicier om WTC er ret forvirrende.
Muslimer kan ikke stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge
dele.
Hvordan syns du selv at Islam mod Israel går?

Begrund dit "pladder" hvis du kan.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-05-10 23:59

> [...]
> dele.
> Hvordan syns du selv at Islam mod Israel går?

Den næste krig bliver barskere end de sidste vi har set, tror jeg. Syrien
har givet 40000 raketter til Hizbollah i Libanon bl.a M600 missiler med
rækkevidde på 250 km.
Israel vil bombe Irans atomanlæg, og vil sikkert også udslette Hizbollahs
missiler.

I EU vil alle musser gå amok, og Villy et al vil støtte dem.

> Begrund dit "pladder" hvis du kan.

Det er dit USA-had der stikker igennem.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-10 00:27

On Mon, 10 May 2010 00:59:23 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>rækkevidde på 250 km.
>Israel vil bombe Irans atomanlæg, og vil sikkert også udslette Hizbollahs

Jødisk kultur er om genial historiefortælling uden humor - de er så
gode tll dramatik at useriøs humor ikke måtte stå i vejen i det Gamle
Testamente

Jøder i New York regerer medieverden og siden seksdages og YomKippur
krig har Israel været vigtig leverandør af gode historier og aldrig
tæt ved at tabe.
Hvad havde Golf-1 krig været uden russiske skud-missil-fadæser ind i
Israel

Åh vi blir smidt i havet - han truer - sådan siger man i skolegården
til gårdvagten når man vil ynkes

Fra : Vidal

Dato : 10-05-10 10:05

Den 10-05-2010 01:27, Bo Warming skrev:

> Jødisk kultur er om genial historiefortælling uden humor - de er så
> gode tll dramatik at useriøs humor ikke måtte stå i vejen i det Gamle
> Testamente

Hvordan ser du så Woody Allen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-10 20:07

On Mon, 10 May 2010 11:04:42 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvordan ser du så Woody Allen?

Han er klog og sjov og da jeg slavisk ser premierefilm med høj
underholdningsværdi har jeg - med fornøjelse set næsten hele hans
produktion

"The doctor receive a call "My friende think he is a chicken". I will
send an ambulance at once, to have him taken to the psychiatric ward,
answers the doctor. "But I need the egg!" stopped the caller him, and
Woody Allen adds "WE ALL NEED THE EGG" (end of film "Me and Annie")
Is sex dirty? Only if it's done right. Woody Allen
Don't knock masturbation, it's sex with someone else, that you
like.Woody Allen
On bisexuality: It immediately doubles your chances for a date on
Saturday night.Woody Allen
Showbusiness is worse than dog eat dog, it is dog does not return
other dog's phone calls. WOODY ALLEN
Food in this place is really terrible. Yes, and such small portions.
That is essentially how I feel about life. WOODY ALLEN
Jeg har ikke noget imod at dø, men jeg vil bare ikke være tilstede når
det sker. Woody Allen
Når jeg lytter for meget til Wagners musik, kan jeg ikke beherske mig.
Jeg får lyst til at invadere Polen. Woody Allen
Jeg ville aldrig være medlem af en klub, der er så ukritisk, at den
vil acceptere mig som medlem. Groucho Marx/Woody Allen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-10 22:55

>Hvordan ser du så Woody Allen?

Han er en ret interessant filmkunstner med speciel humor og særlig
interesse for jødisk kultur

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 22:15

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>længere være under gulvtæppet.
>
>Denne gruppes velmenere kan også prøve at justere deres opfattelse her:

Falske tilståelser plager politi overalt.

Taleban er så uduelig udenfor Mellemøsten at de søger at tage
skyld/ære for alt, stort og småt