Dem der ikke kan holde til at blive udsat ~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-05-10 10:39

Familien Danmark efter DF´s indblanding!

Dræbte sin familie på grund af stress - dr.dk/Nyheder/Indland

En 50 årig har trimmet sin familie!
Medierne burde i det mindste raportere det som at
manden gjorde det rationelle efter af konen og døtrene
forgiftede/steriliserede ham fordi de mistænkte han havde en affære!

Noget der i ca. halvdelen af befolkningens øjne er helt iorden, at
han har gjort(trimmeriet)! selv hvis han feks. havde haft en affære og
havde lejet sin kone og døtre ud til et bordel, så at de ikke forstyrre ham i
hans adspredelse!

Spillelidenskab?
Hvad er det egentlig der får folk til at gamble? Og risikere penge de ikke har
råd til at risikere på tilfældighedernes spil? instinktivt ønske om at køre med kvanten?
de kan jo bare lege med en terning uden at satse penge!

Har aldrig kunne forstå gambler mentaliteten(udover ønsket om at tjene nemme penge)
Gad vide om at han har tabt konen og døtrene?

/Pnic

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-05-10 11:54

[url=http://www.dr.dk.nyud.net/Nyheder/Indland/2010/05/08/102031.htm]Dræbte sin familie på grund af stress -
dr.dk/Nyheder/Indland[/url]

En 50 årig har trimmet sin familie!
Medierne burde i det mindste rapportere det som at
[...]

råd til at risikere på tilfældighedernes spil? Instinktivt ønske om at "køre med kvanten"?(påvirke sandsynlighederne)
De kan jo bare lege med en terning uden at satse penge, Eller finde på en anden måde,
Feks. En RNG på størrelse med en lommeregner eller i et ur!

Har aldrig kunne forstå gambler mentaliteten(udover ønsket om at tjene nemme penge)
Gad vide om at han har tabt konen og døtrene?

(også postet på Jubii!)

/Pnic

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 17:19

On Sun, 9 May 2010 12:54:12 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
>havde lejet sin kone og døtre ud til et bordel, så at de ikke forstyrre ham i

Ja dette overgår al pædofili

Tønderfar var et dydsmønster sammenlignet med denne far

Men familien Danmarks sind er i kor
HVAD SKAL VI GØRE , langsom tortur så folk der overvejer noget
tilsvarende ikke tør?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 12:57

On Sun, 9 May 2010 11:39:20 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Har aldrig kunne forstå gambler mentaliteten(udover ønsket om at tjene nemme penge)
>Gad vide om at han har tabt konen og døtrene?

Lad al domfældtforbrydelse gabestokkes på internettet, foruden hård
straf, og vore fængsler er luksus, ikke straf.