Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital SLR kamera, HP photosmart 912
Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-08-01 00:16

Hej NG

HP photosmart 912 - digital SLR kamera.

Jeg overvejer at købe et digital SLR kamera. Det jeg har kik på er et HP
photosmart 912, som sælges til kr. 5.700,-
Jeg skal bruge kameraet til at tage portrætbilleder af børn. Det vigtigste
for mig er at, det kan tage skarpe billeder, som skal printes ud på papir,
optil A4 størrelse. (max 18x25 cm)

Er der nogle som har erfaringer med dette kamera?
Er det Pentax objektiv som kameraet er udstyret af en god kvalitet?

Med venlig hilsen Lars

Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-08-01 11:24

Det bedste sted for dig at lede er nok dprewiev.com hvor der er nogle bruger
udtalelser og hvor du kan sammenligne den med andre kameraer, gruppen
rec.photo.digital hvor der er flere indlæg vedrørende HP 912'eren (Pentax
EI2000). Eller hvis du ikke gider søge den igennem: dejanews

Mvh
/Søren

Fra : Niels

Dato : 07-08-01 07:18

Jeg har tidligere anbefalet Olympus 2100 Uz, jeg er utrolig glad for
det. Der er en 10x optisk zoom, og det betyder at man kan komme meget
tæt på børn og andre mennesker uden at de reagerer på kameraet, den
har et eller andet stabiliseringssystem, så man faktisk kan tage meget
skarpe billeder uden stativ.

Check evt. nogle eksempler, henvisninger her:

Mvh. Niels

Fra : Lars Kristensen

Dato : 10-08-01 09:49

Tak for hjælpen