HTC desire ringtone mv.
Fra : lhs

Dato : 19-07-10 08:19

Hej

Er glad ejer af HTC desire og lidt nembie men den slags moderne maskiner,
men ved første blik ser det ikke ud til jeg kan bruge mine egen mp3 til
ringtoner, alarm toner mv. men kun de pre definerede.. kan det virkeligt
passe ?

Hilsen ud i sommerlandet
Lars HS

Fra : Pele

Dato : 19-07-10 10:04

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men ved første blik ser det ikke ud til jeg kan bruge mine egen mp3 til
> ringtoner, alarm toner mv. men kun de pre definerede.. kan det virkeligt

Nej det kan ikke passe.

Jeg har lagt mine mp3 ringetoner mv. på min desire. Tilsluttede mobilen til
pc'en og overførte de ringetoner og musikfiler jeg skulle bruge.
Gik så ind på telefonen og sætte det op. Også med forskellig ringetoner til
hver kontakt.

Du kan også lægge film ind ,ved at bruge et af de gratis programmer der kan
komprimere. En film fylder ca. 250 mb på telefonen.

Mvh
Pele

Fra : Mads

Dato : 19-07-10 13:43

On Mon, 19 Jul 2010 09:18:52 +0200, "lhs" <shane(fjern)@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>men ved første blik ser det ikke ud til jeg kan bruge mine egen mp3 til
>ringtoner, alarm toner mv. men kun de pre definerede.. kan det virkeligt

Nej, du kan sagtens bruge dine egne mp3 filer

1. Slut telefonen til din PC som et ekstra drev

2. I mappen Media/Audio skal der være 2 undermapper, notifications og
ringtones. Opret mapperne hvis de ikke allerede er der.

3. I ringtones placerer du så de mp3 filer der skal bruges som
ringetoner og de kan derefter vælges på samme måde som
de almindelige ringetoner.
Notifications mappen er til sms lyde osv.

Nogen mp3 filer kan dog ikke afspilles på Desire.
Så vidt jeg kan se er det hvis de er lavet med meget høj bitrate.

mvh Mads

Fra : lhs

Dato : 21-07-10 12:39

Hej mads

Super, virker godt. Men er lidt ærgelig over at skal have samme stykke musik
liggende i evt flere mapper, kan man komme uden om dette ?

Sommer Hilsen
Lars

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-07-10 18:18

Den 21-07-2010 13:38, lhs skrev:
> Super, virker godt. Men er lidt ærgelig over at skal have samme stykke musik
> liggende i evt flere mapper, kan man komme uden om dette ?

Desværre ikke rigtigt.

- Chano Andersen