Skærme
Fijala 3554
Out of range ?
Fra : Søren

Dato : 06-08-01 08:49

Jeg får den melding + 90hz / 130 hz i en box
når jeg prøver at køre nogæle spil på min
AOC 7glr skærm ?

Er der nogen der ved hvorfor og hvad man
kan gøre ?

mvh
Søren

Fra : Ryne

Dato : 05-08-01 22:41

Du kører enten for høj opløsning eller for mange hertz....

Fra : Michael Bøcker-Larse~

Dato : 06-08-01 13:26

Hejsa ...

Ryne har sandsynlighvis ret. Jeg gætter på det er DirectX-spil du spiller!?!
.... Det er ikke alle spil der følger din desktops indstillinger. De benytter
istedet de værdier, som er angivet under DirectX i kontrolpanelet (på nvidia
kort er de vist også at finde under display-properties). For hver opløsning
er der angivet en frekvens. Så det kunne prøve at sænke denne i den
opløsning du spiller i.

Bruger du ikke directx og/eller er det i alle opløsninger så aner jeg ikke
hvad du kan gøre?

Mvh
Michael Bøcker-Larsen

Fra : Søren

Dato : 06-08-01 15:09

Ok - tak for svar - jeg må lige og se lidt
på mine DirectX indstillinger !

Fra : Søren

Dato : 07-08-01 08:14

Hej igen !

Jeg kunne ikke finde nogle steder at ændre på
hz indstillingerne ? (win98+ATI rage kort)

Men ved at ændre hardware accellationen en tak
nedaf forsvandt problemet ?

mvh og tak for forslagene

Søren