Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE får system til at gå ned
Fra : Peter Haargaard

Dato : 06-08-01 06:54

Hej

Jeg oplever at bestemte hjemme sider får hele systemet til at gå ned.
Jeg bruger IE 5.5 og win ME, og det har fungeret ubeklagligt i det meste af
et år, nu sker der det at nå jeg gå ind på bestemte sider på, stopper alt og
det eneste jeg kan gøre er at slukke og starte igen.
Det er sider som jeg har brugt det sidste år uden problemer, f.eks.
www.seahorse.dk og www.spies.dk ect.
Hvad f.... er der galt.
Vh.
Peter

Fra : *Xray

Dato : 06-08-01 09:42

"Peter Haargaard" <Haargaard@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det eneste jeg kan gøre er at slukke og starte igen.
> Det er sider som jeg har brugt det sidste år uden problemer, f.eks.

Prøv:
1. Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Gendan standarder
2. Funktioner -> Internetindstillinger -> Slet Filer

*Xray

Fra : Madsen

Dato : 06-08-01 12:13

> [...]

> det eneste jeg kan gøre er at slukke og starte igen.
> Det er sider som jeg har brugt det sidste år uden problemer, f.eks.

Du skulle vel aldrig tænkes at køre med Norton Antivirus.

Læs det nedefra og op. Det er igen en der ikke ved hvordan man
svarer på et indlæg. ;)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Allan Bredahl

Dato : 06-08-01 14:22

Der er fejl i den nyeste virus definition til windows 95,98,me på dansk

mvh

Allan Bredahl

Fra : Kaj Nielsen

Dato : 06-08-01 14:39

On Mon, 6 Aug 2001 07:54:24 +0200, "Peter Haargaard"
<Haargaard@privat.dk> wrote:

> [...]
>det eneste jeg kan gøre er at slukke og starte igen.
>Det er sider som jeg har brugt det sidste år uden problemer, f.eks.

Fjern markeringen i jævn rulning.
Funktioner->internetindstillinger->avanceret- og så fjern markeringen
i jævn rulning.

Mvh Kaj

Fra : Karsten Olesen

Dato : 07-08-01 22:01

> Hej
>
> Jeg oplever at bestemte hjemme sider får hele systemet til at gå ned.

Er dit board et A7V ?
Så er det nok BIOS og IE som har problemer sammen.
Prøv ny BIOS version, men gem den gamle.

MVH