Opsætning Nokia E72
Fra : Claus L

Dato : 10-07-10 16:34

Jeg har lige købt en nokia E72, og har lidt problemer med opsætningen.

Google mail kører fint, mens jeg har store problemer med at få
google-kalenderen til at fungere, kan det lade sig gøre?

Mine kontaktpersoner har jeg liggende hos Vodafone360 (tidligere ZYB,dk),
jeg har tidligere skiftet mobil uden problemer, men også her kan jeg ikke
greje hvad jeg skal gøre for at få det i luften.

Er der nogen der har idéer?

PS: Jeg har kigget på bl.a. Nokias hjemmeside og forum, men bliver mere
forvirret en afklaret.

/ClausL

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 12-07-10 07:20

Claus L wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har idéer?
>
> PS: Jeg har kigget på bl.a. Nokias hjemmeside og forum, men bliver

Personligt er mener jeg at ZYB er blevet et elendigt produkt.

Hvis jeg var dig ville jeg synkronisere det hele med mobical.net og derefter
få det hele over til google via mobical(Google Sync under My account). Når
det hele ligger ved Google kan du droppe mobical hvis du vil.
Har lige været møllen igennem med en anden telefon, det virkede perfekt.

Fra : Claus L

Dato : 13-07-10 17:28

Tak for info, kigger på det

Clausl