Where Eagles Dare - DVD ? ( ørneborgen )
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 06-08-01 01:25

Hej !

Er der nogen der ved hvornår denne klassiker kunne dukke op på DVD ? findes
den allerede? region 1 eller 2, fuldstændigt ligemeget............

hvis den allerede findes, hvor kan man så skaffe den fra evt ?

Med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Morten Steen

Dato : 06-08-01 08:23

Desværre Ulrik. Ikke endnu. Jeg venter selv i spænding på en release-date.
I det hele taget er der udkommet fornærmende få film med alle tiders bedste
skuespiller, Richard Burton!

Morten

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 06-08-01 15:26

Hej

> Desværre Ulrik. Ikke endnu. Jeg venter selv i spænding på en release-date.
> I det hele taget er der udkommet fornærmende få film med alle tiders
bedste
> skuespiller, Richard Burton!

Æv da også :)

Må nu nok indrømme at jeg ikke mindes andre film med Richard Burton.......
et kig på IMDB retter mig da lidt, og jeg ser at den eneste anden film jeg
har set som han har været med i, er "The Longest Day"........... Men han
er nu også noget før min tid, han døde faktisk før jeg overhovedet blev født
ser jeg.............

Så jeg må da nok holde på at "The Jew", "The Gent", "The boxer" og "The
taxi-driver" er min klare yndlingsskuespiller......... Robert DeNiro er for
sej :)))))

Well, vi må vel bare vente og håbe på at de får taget sig sammen inden alt
for længe...... den VHS version jeg ligger inde med er sq ikke ret køn
længere :)

Med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Zeki

Dato : 06-08-01 17:53

> [...]
> har set som han har været med i, er "The Longest Day"........... Men han
> er nu også noget før min tid, han døde faktisk før jeg overhovedet blev

Uha. Han har været med i mange fremragende film. 'Hvem er bange for Virgina
Wolf', 'Cleopatra', Spionen der kom ind fra kulden', ' Den 5.offensiv' (en
af de bedste krigsfilm nogensinde), og '1984', var alle mesterværker.

Zeki

Fra : Morten Steen

Dato : 06-08-01 21:10

> [...]
> Wolf', 'Cleopatra', Spionen der kom ind fra kulden', ' Den 5.offensiv' (en
> af de bedste krigsfilm nogensinde), og '1984', var alle mesterværker.

Don't get me started!!! Og så SKAL man altså ikke undervurdere hans
præstation i "The Exorcist II"! Han var simpelthen genial.
Hvem sagde "The Wild Geese"?!?!
(P.S. For dem som stadig ser lidt VHS af og til : "The Spy Who Came In From
The Cold" kan fås for noget der ligner 60,- kr. hos Blackstar. Den ligner
ikke en foreløbig DVD-udgivelse, så gør dig selv en tjeneste, og køb denne
fantastiske kold krigs-thriller!)

Morten

Fra : Casper

Dato : 06-08-01 14:35

Findes desværre ikke endnu... men prøv "The Guns of Naverone" den er
super... et herligt gensyn...

Casper