Har I nogle gode ideer..........
Fra : Nina El Falaki

Dato : 06-08-01 01:29

....... til hvad jeg mere skal behandle på min hjemmeside???

Er ved at få lavet layoutet helt om, men det tager tid, så alle gode ideer
modtages med glæde.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Katrine

Dato : 06-08-01 09:58

Hej Nina

Jeg har lige været et smut på din side og er blevet ret imponeret. Jeg
kan ikke komme på noget du mangler, men da jeg ville skrive under på
protestlisten vedr. twistykatte virkede linket ikke. Er der et andet
sted jeg kan skrive under?

Du kunne måske også have et link til din mail ude i den venstre menu
eller måske en gæstebog.

Hilsen
Katrine, Blip og Josefine

http://www.kandu.dk/

Fra : Nina El Falaki

Dato : 06-08-01 12:07

Hej Katrine

På forsiden har jeg link til gæstebogen og e-mailen.

Jeg ved ikke, hvad der er sket med Linda, som twistylinken gik til. Min egen
link har jeg droppet, fordi det ikke ser ud til at webmasteren kan tage sig
sammen til at sende mig de godt 1000 underskrifter, der er og så er der jo
ikke nogen grund til at have linken mere.

Så p.t. er arbejdet mod twistierne gået i stå, jeg har heller ikke haft tid
til at følge rigtig med i de to twistylister der er.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats