B-klasse gyserfilm
Fra : Christian

Dato : 05-08-01 21:59

Jeg savner nogle af gode gamle gyser film hvor man kunne grine vildt meget
af. Jeg tænker på sådan nogle film som Bad Taste, Brain Dead, Evil Dead I og
Evil Dead II. Men der bliver ´bare ikke lavet flere af den type film.

Men kender i nogle som passer i den genre som er værd at se - Det skal være
rigtig sådan en griner gyser film med masse af blod og med vildt dårlige
replikker og effekter.

Mvh.

Christian

Fra : Rar Morfar

Dato : 05-08-01 22:05

Siger du at de film du nævnte er med vildt dårlige replikker og effekter?
Effekterne i specielt Brain Dead er da 100% kanon.

Hvis du skal ha b-film med dårlige replikker og lamme effekter så se "The
Slime" feks
Eller prøv med "Das Komabrutale Duell" - den er for griner.

Det er tonsvis af andre, men jeg orker ikke at tænke mere idag.

Morfar

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 06-08-01 00:48

"Christian" <nuclear75@hotmail.com> wrote in message
> [...]
og
> Evil Dead II. Men der bliver ´bare ikke lavet flere af den type film.

Den giver jeg dig nu ikke helt ret i.. det lille uafhængige studie i USA
kaldet Troma har da stadig gang i kameraerne. ;) Du kan måske genkende dem
fra film som Toxic Avenger.

> Men kender i nogle som passer i den genre som er værd at se - Det skal
være
> rigtig sådan en griner gyser film med masse af blod og med vildt dårlige
> replikker og effekter.

Toxic Avenger serien, Terror Firmer, og man kan nok ikke komme uden om at
nævne Matt & Trey's (fra south Park) første film som også blev udgivet af
Troma. Cannibal: The Musical. :D

Venlig Hilsen
Thorbjørn Henckel

Fra : Soren Vestergaard

Dato : 06-08-01 18:40

Troma sparker røv. Hvis jeg ikke tager meget fejl, har Christian faktisk set
en Troma-film...
Cannibal! The Musical.
Den er altså også for fed.
Har du set den, Christian?

Thorbjørn Henckel <Hexar@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6ddb42$0$52791$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Modesty

Dato : 06-08-01 10:14

On Sun, 5 Aug 2001 22:58:58 +0200, "Christian" <nuclear75@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>rigtig sådan en griner gyser film med masse af blod og med vildt dårlige

Der er et par stykker på dette site.
http://www.uncut.dk/

Venlig hilsen
Maria

--
http://www.stopcopydan.dk/

Fra : Anders Nielsen

Dato : 06-08-01 10:30

Re-Animator
Flesh For Frankenstein
Redneck Zombies (ok ikke HELT sammen klasse som de andre 2, men mega sjov
film :) der er MASSE af blod og MASSE af "vildt dårlige replikker" :) (men
troma var vist allerede nævnt)

vh Anders

Christian <nuclear75@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6db3c7$0$38996$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : TR

Dato : 06-08-01 17:22

>Men kender i nogle som passer i den genre som er værd at se - Det skal være
>rigtig sådan en griner gyser film med masse af blod og med vildt dårlige
>replikker og effekter.

Glem nu ikke "The Return of The Living Dead" !
TR