Min nye misling og manglende driver til we~
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 05-08-01 22:01

Hej

Jeg har endenlig fået den dejligste misling og vil gerne vise jer nogen
billeder men jeg kan ikke finde drivern til mit webcam så efterlyser den her
til; philips webcam vesta pro pcvc680k har prøvet philips side men de har
kun update.

På for hånd tak og undskyld det lidt off topic, men er snart desparat for at
få driver.

Tina

Fra : jsj

Dato : 05-08-01 22:43

Prøv om du kan bruge dem der er her
http://www.cedhart.ch/fr/downloads.htm
mvh jsj

Fra : jsj

Dato : 05-08-01 22:48

Der kommer lige et link mere
http://www.pc-cameras.philips.com/drivers.html
jeg håber du kan bruge et af dem

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-08-01 23:15

hvilket OS (styresystem kører du med ???) win 98/win 2000 ???

her er vist et til win 2000
http://www2.driverguide.com/uploads/uploads7/8079.html

og her et til alle win's
http://www2.driverguide.com/uploads/uploads7/223.html
men vist kun en update

her en mere til alle wins
http://www2.driverguide.com/uploads/uploads10/2709.html

men prøv at køre en af dem til alle wins nok bedst at prøve den sidste først
ver 15, selv om det er en
"update" kan det nemt være således at det alligevel kører som det skal..;))
ellers kan jeg lige kun foreslå at spørge i en nyhedsgruppe som omhandler
webcams olign. fx news:dk.edb.hardware
desværre kunne jeg ikke lige finde på noget bedre..;((
--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 06-08-01 15:26

Detsvære er det ikke nogen af dem da det alle er updates til den jeg mangler

men tak alligevel

Tina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-08-01 04:01

offtopic on
Så prøv at spørge i news:dk.edb.hardware om ikke en der har en driver som
kan bruges og evt vil poste den til dig..;))
Men jeg holder lige udkig og hvis jeg finder noget får du besked..;))
offtopic off

Melissa sender en hilsen til alle andre "misbamser" og vil gerne prale med
at nu er foret på pelsen væk så hun igen kan holde varmen ud..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Jette & Leif

Dato : 07-08-01 13:24

> [...]
> kun update.
>
> På for hånd tak og undskyld det lidt off topic, men er snart desparat for

Hej Tina

OT on

Prøv denne side
http://www.connectix.de/acw_sof1.html

det kunne være der var oget du kunne bruge

OT off

Med kattevenlig hilsen Leif

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 09-08-01 00:52