Nick Cave - Roskilde
Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 05-08-01 21:24

Er der nogen som kender set-listen fra Roskilde koncerten i sommers? - og er
der nogen som har koncerten som bootleg??

-Thomas

--
"It has been my duty to practise six hours a day. Fuck my guitar. Too easy."
- Richey James

www.staybeautiful.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-08-01 14:01

"Thomas Rosenkrantz Helgesen" <thomas-r-h@get2net.dk> wrote in message
> Er der nogen som kender set-listen fra Roskilde koncerten i sommers? - og
er
> der nogen som har koncerten som bootleg??

Fed koncert!
Min yndlings-Nick-Cave-side www.angelindevilsboots.org har ikke fået
setlisten op endnu, men det er næsten helt sikkert en variation af denne,
disse sange skulle være alle dem han har spillet på Europa-turnéen...

The Weeping Song
Oh My Lord
Red Right Hand
Halleluja
Papa Won't Leave...
The Sorrowful Wife
God Is In The House
Lime Tree Arbour
As I Sat Sadly by ...
Long Time man

The Mercy Seat
15 Feet Pure White Snow
And No More Shall ...
Little Janey's gone
Saint Huck
Love Letter
The Ship Song
The Curse of Millhaven
Do You Love Me
Henry Lee

Jacob

Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 06-08-01 17:30

Tak for linket....... Var det bare mig, eller sang han FUCK istedet for Huck
i Saint Huck som han sluttede koncerten med??

-Thomas

Fra : Lauge Stendahl Johan~

Dato : 09-08-01 13:20

Setlisten er ifølge http://home.iae.nl/users/maes/cave/live/ncbs00.html#01.1
(Nick Cave collectors hell). Denne setliste passer ganske godt overens med min
hukommelse af koncerten, selv om jeg var temmelig omtåget på det tidspumkt.

1 Stagger Lee
2 Oh My Lord
3 Lime Tree Arbour
4 Red Right Hand
5 As I Sat Sadly By Her Side
6 The Weeping Song
7 Do You Love Me?
8 Henry Lee
9 Papa Won't Leave You, Henry
10 Hallelujah
11 The Mercy Seat
12 Fifteen Feet Of Pure White Snow
13 Saint Huck

--
Lauge Stendahl Johansen
RUC Lokalitet: LAB 42-3.01 (Lokale 01, 3.sal, bygning 42)