Netværk + printer.
Fra : F.Syndergaard

Dato : 22-06-10 14:33

Hej.

Jeg har en Brother LH2030 printer og en TDC Homebox. router.
Hvordan får jeg denne printer til at kunne bruges via netværket?
--
MVH.
Finni

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-06-10 18:33

F.Syndergaard wrote:

> Jeg har en Brother LH2030 printer og en TDC Homebox. router. Hvordan får
> jeg denne printer til at kunne bruges via netværket?

Hvilke tilslutningsmuligheder har printeren?

--
Jesper Lund

Fra : F.Syndergaard

Dato : 22-06-10 19:48

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke tilslutningsmuligheder har printeren?
>
> --
> Jesper Lund
Hej Jesper.

Tak fordi du svarer mig.
Printeren har USB indgang.
--
MVH.
Finni

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-06-10 20:50

F.Syndergaard skrev:

> Hvordan får jeg denne printer til at kunne bruges via
> netværket?

En

http://www.getmore.dk/specifikationer-logilink-usb2.0-network-server/netv%C3%A6rksenhed-til-netv%C3%A6rk/ua0079_11271017_ps.html

kan gøre det - en af de få af slagsen der også kører
USB2.0

Nu har jeg netværksprinter i forvejen, så jeg bruger
den til usb-harddiske på netværket, det klarer den
ganske fint og hurtigt.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : F.Syndergaard

Dato : 22-06-10 22:33

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> [...]
> USB2.0
>
> Nu har jeg netværksprinter i forvejen, så jeg bruger
> den til usb-harddiske på netværket, det klarer den

Tak for svaret. Det vil jeg overveje seriøst.

--
MVH.
Finni

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-06-10 22:37

F.Syndergaard wrote:

> Tak for svaret. Det vil jeg overveje seriøst.

Du kan også overveje at købe en ny printer. Livet er utroligt meget
nemmere hvis printeren er født med netværk.

--
Jesper Lund