Navn på sang hvor der synges "Sweet caroli~
Fra : Jonas Mellquist

Dato : 05-08-01 20:47

Det er en ny sang som spilles meget ofte i radioen - nogen der har andelse
om hvilken jeg mener?

-Jonas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-01 20:54

Jonas Mellquist <Frenjon@NOSPAMworldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Johb7.2497$PZ4.192328@news000.worldonline.dk...
> Det er en ny sang som spilles meget ofte i radioen - nogen der har andelse
> om hvilken jeg mener?
>
> -Jonas
_____________________

Du skriver ikke hvilken musikgenre det er ????? - Det er også nok
forskelligt fra radiostation til radiostation - På den radiostation som jeg
lytter til "Radio Nibenitten/Radio Midtfjord, som bl.a. aflyttes i Ålborg
tror jeg at "Her På Min Altan, m. Richard Ragnvald er den mest spillede
(men jeg garanterer ikke)

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-01 20:57

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6da3d7$0$39014$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> lytter til "Radio Nibenitten/Radio Midtfjord, som bl.a. aflyttes i Ålborg
> tror jeg at "Her På Min Altan, m. Richard Ragnvald er den mest spillede

SORRY SORRY - Ser først nu at der synges "Sweet carolina". Det kom ikke frem
på skærmen. Dobbelt UPS.
Glem indlægget

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 05-08-01 20:58

Hehe - helt i orden :)

Jeg havde et stykke papir hvor jeg havde skrevet mere af teksten ned - det
kan jeg dog ikke finde lige nu :)

-Jonas

Fra : Hans Huttel

Dato : 06-08-01 07:52

Jonas Mellquist skrev:

> Det er en ny sang som spilles meget ofte i radioen - nogen der har andelse
> om hvilken jeg mener?

Det kunne være "Sweet Carolina" med Ryan Adams [og Emmylou Harris på
baggrundsvokal] fra Adams' soloalbum "Heartbreaker" fra sidste år - men jeg
tvivler af en eller anden grund på det. Medmindre naturligvis B-stykket har
teksten

"Oh my sweet Carolina
What compells me to go?
Oh, my sweet disposition
- may you one day carry me home..."

Utroligt hvad jeg kan bruge som undskyldning for at fremhæve ovenstående
album.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 06-08-01 08:23

Reverend "Jonas Mellquist" <Frenjon@NOSPAMworldonline.dk>, High Priest
of Bollocks Talking mumbled:

>Det er en ny sang som spilles meget ofte i radioen - nogen der har andelse
>om hvilken jeg mener?
>
>-Jonas

Sweet Caroline med Neil Diamond? Den spilles nok ikke særligt ofte i
radioen, så det er sikkert ikke den.

Fra : Jonas Mellquist

Dato : 07-08-01 11:17

Nej det er desværre heller ikke den som hverken du eller Hans nævner :(

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-08-01 16:59

Jonas Mellquist wrote:

> Det er en ny sang som spilles meget ofte i radioen - nogen der har andelse
> om hvilken jeg mener?

Joshua Kadison - Carolina's Eyes.
Der er et real-audio klip på http://www.joshua-kadison.com

Fra : Jonas Mellquist