Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Error Card - Hjælp
Fra : Steen Petersen

Dato : 05-08-01 20:25

Er lige kommet hjem fra ferie og har konstateret at der er fejl på det ene
af min smartmedia-kort. Fungerede under ferien. Får nu "Error
card" -meddelelsen. Har prøvet uden held at rense kortets kontaktflader med
vat og sprit uden held. Er der noget at gøre ? Der ligger ca. 50 billeder på
kortet.
mvh
Den uheldige.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-08-01 23:33

Steen Petersen wrote:

> [...]
> vat og sprit uden held. Er der noget at gøre ? Der ligger ca. 50 billeder på

Har du prøvet at læse kortet i en kort-reader, der findes flere typer,
hvis du ikke selv har en sådan, så kan du måske få nogle her fra gruppen
til at hjælpe dig.

Jeg bruger normalt direkte USB overførsel, men jeg har en kort-reader
der virker som en floppydisk, jeg vil gerne hjælpe dig, og se om jeg kan
læse indholdet af dit kort og redde dine ferie minder.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen