SD/SDHC-memorykort?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-06-10 06:05

Jeg har en kortlæser i min pc til SD-memorykort. Kan jeg forvente at den
også kan læse/skrive på/til SDHC-memorykort?

Claus

Fra : Fynbo

Dato : 10-06-10 10:54

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har en kortlæser i min pc til SD-memorykort. Kan jeg forvente at den
> også kan læse/skrive på/til SDHC-memorykort?
>
> Claus

Ja. Så kommer dit SD-Kort til at optræde som en flytbar disk i stifinder
når du sætter det i læseren.

Fynbo

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-06-10 20:23

Fynbo frembragte:

> Ja. Så kommer dit SD-Kort til at optræde som en flytbar disk i stifinder
> når du sætter det i læseren.

Læs lige ingen inden du svarer så skråsikkert

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Fynbo

Dato : 11-06-10 04:59

"Brian Vestergaard" <only4usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Fynbo frembragte:

> Læs lige ingen inden du svarer så skråsikkert
>
> --
> Venligst / regards
> Brian Vestergaard (2620)

Rolig nu, kloge Åge.

Det virker på min pc, så derfor svarer jeg som jeg gør.

Fynbo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-06-10 12:39

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Det virker på min pc, så derfor svarer jeg som jeg gør.

Måske - men du svarer for SD kort - og dem havde spørgeren IKKE
problemer med - kun med SDHC......

Jan

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-06-10 09:43

> Måske - men du svarer for SD kort - og dem havde spørgeren IKKE
> problemer med - kun med SDHC......

Jeg har endnu ikke problemet med SDHC-kort, men jeg har bestilt et på 16 GB
på postordre, og jeg håber meget på at kortlæseren i min Asus også kan læse
det.

Claus

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-06-10 14:20

Fynbo tastede med sine koldbrandsklumper:

> Rolig nu, kloge Åge.

> Det virker på min pc, så derfor svarer jeg som jeg gør.

Ja og nu var det også din pc, som spørgsmålet gik på... nå nej det var
spørgerens

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Martin [6000]

Dato : 10-06-10 11:33

> Kan jeg forvente at den også kan læse/skrive på/til SDHC-memorykort?

Nej.

Men muligheden er bestemt tilstede - det er ikke alle producenter der
direkte skriver SDHC.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-06-10 15:21

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har en kortlæser i min pc til SD-memorykort. Kan jeg forvente at
> den også kan læse/skrive på/til SDHC-memorykort?

Nej - ikke nødvendigvis - min gamle kan fint håndtere SD men ikke SDHC.

Jeg købte så en billig en på Qxl til ca 20 kr - den fungerer fortrinligt
med både Sd og SDHC

Jan

Fra : Martin [6000]

Dato : 11-06-10 10:19

> Det virker på min pc, så derfor svarer jeg som jeg gør.

Både og. Jeg tror du misforstår spørsmålet.

SD og SDHC er _ikke_ det samme.