Fra : Jacob.Hansen

Dato : 05-08-01 18:47

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Jacob.Hansen [mailto:jacob.bech.hansen@mail.dk]
Sendt: 5. august 2001 19:39
Emne: kortbenede neoprenwaders

jeg leder efter et mærke der ikke har alt for lange ben jeg bruger størrelse
42/43 og er 171cm høj er der nogle der kender til det problem og har en
løsning?

--
Posted from fepC.post.tele.dk [195.41.46.147]

Fra : Claus

Dato : 05-08-01 21:06

Prøv en model med lkøs støvle. Så kan du kombinere størrelserne så det
passer.

Claus

Sun, 5 Aug 2001 17:46:41 +0000 (UTC), skrev jacob.bech.hansen@mail.dk
(Jacob.Hansen):

Fra : vm acoustics

Dato : 06-08-01 08:45

Hej,
jeg havde et par DAM waders, de var for kortbenede til mig, så hvis du kan
finde sådan nogle passer de måske til dig
mvh
Lars
Jacob.Hansen <jacob.bech.hansen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:NLBBIPHAGLOPEEJEEOJMKEDKCAAA.jacob.bech.hansen@mail.dk...

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 06-08-01 16:57

Mit problem var det stik modsatte - jeg kunne ikke finde nogen, hvor
benene var lange nok (bruger str. 42/43 i sko og er 192 cm høj)

\Henrik

Fra : Lars Møller

Dato : 09-08-01 08:10

Hej Jacob

Jeg har et par helt nye BARE med kort benlængde og medium/large livvidde med
støvlestr. 43 til salg. Jeg har aldrig brugt dem pga. fejlkøb nyprisen var
ca. 3000,-

MVH
Lars