Coldplay
Fra : Allan Ploug

Dato : 05-08-01 18:18

Hej!

Livekoncert med Coldplay fem minutter over midnat på søndag, mener jeg de
sagde i radioen...

....søndag....derfor tænkte jeg ikke nærmere over det før det tilsyneladende
var for sent...det har været sendt, ikke!?..det er ikke først i nat vel??

Erhm...der skulle vel ikke være en der optog det? Meget gerne som mp3...men
andet har også interesse!

Mvh
Allan Ploug

Fra : MARTIN HANSEN

Dato : 05-08-01 19:09

Det er altså først iaften det kommer. Lidt over midnat.

Martin
Allan Ploug <ploug@dak.k64.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9kjv4t$oat$1@sunsite.dk...

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-08-01 22:04

Hej Allan

> [...]

> ...søndag....derfor tænkte jeg ikke nærmere over det før det
> tilsyneladende var for sent...det har været sendt, ikke!?..

Hmm, du er på nettet. Det skulle da ikke være så svært at finde ud af
hvis du f.eks. kiggede på www.dr.dk !

> Erhm...der skulle vel ikke være en der optog det? Meget gerne
> som mp3...men andet har også interesse!

Det er først i aften.

Mvh.
Stig Nygaard
stig@rockland.dk

Fra : Ronja Røver

Dato : 06-08-01 22:18

Hej Allan,,jeg hørte koncerten delvist søndag aften,
men da jeg var på arbejde imens, blev det en noget
blandet fornøjelse. Optog du den tilsyneladende okay
koncert?... Og i så fald. Er den tilgængelig nogetsteds
som mp3, eller andet format?

hilsen

Ronja

Fra : Allan Ploug

Dato : 07-08-01 16:53

Hmm...troede jeg kunne undgå at indrømme, men da du nu spør'....

- jeg var helt sikker på, at det var natten mellem lørdag og søndag, og ja;
jeg havde tjekket på nettet, men hvad betyder "Søndag 5. august kl. 00.05 -
01.00"?....

Nå, men som Stig ganske rigtigt skrev, var det natten mellem søndag og
mandag....og....det læste jeg klokken 00:20!! Ja, det var dumt!...men jeg
var så sikker på, at det _var_ sendt og var egentlig bare interesseret i en
optagelse...

Da jeg ingen radio ejer, ville jeg optage i én stor wave fra DRs
netradio....og min kammerat skulle så tage en "backup" fra hans radio på
minidisc...men-men....han var gået i seng og min harddisk var ikke klargjort
til den store datamængde, så....den korte version er:

Nej! Er der andre, der har den - og vil dele???

Men jeg hørte i det mindste resten af koncerten og...det var da fedt nok -
men ikke store afvigelser fra deres plade.

/Allan

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 07-08-01 21:36

In article <9kp2sf$m0b$1@sunsite.dk>, Allan Ploug wrote:
[snip]
> Nej! Er der andre, der har den - og vil dele???
Well. Jeg har en Norsk live CD med fem numre, som jeg godt kunne overtales til
at rippe til MP3'er (selv om det er lidt uhæderligt :)... Hvis du er interes-
seret i at købe den, så send en email til Inger Jensen
<info@lonestar-records.dk> og hør om hun har flere liggende.

> Men jeg hørte i det mindste resten af koncerten og...det var da fedt nok -
> men ikke store afvigelser fra deres plade.
Nogenlunde det samme med min CD synes jeg. Der er bare en masse piger der
skriger mellem hver sang. :)

Mvh. Jonas