dvdprofiler + vcd film
Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 05-08-01 18:31

hejsa gruppe.

nu har jeg fået kigget på dvd-profiler, og jeg må sige at det er godt.. jeg
mangler bare en ting, som jeg bare ikke kan se om man kan, og det er
registrering af VCD-film, så man kan se at det er en vcd film???
kan man dette i dvd-profiler.. eller kender i et andet program ala
dvd-profiler hvor man kan det???

jeg har også set på det som man kan skrive i noter, men det bliver ikke
offentligt gjort når man smider det på nettet.

/jonas

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 05-08-01 21:58

"Jonas Skjoldan" <dsl4769@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> jeg har også set på det som man kan skrive i noter, men det bliver ikke
> offentligt gjort når man smider det på nettet.

DVDprofiler er ikke lavet til VCD-film, og jeg tror ikke folk ville være så
pjattede med det, hvis der begyndte at dukke for mange VCD-film op i
databasen. Men jeg vil foreslå dig at registrere dem for dig selv (du kan jo
evt skrive at der er tale om en VCD i Overview-feltet) uden at uploade dem
til basen.

Mikkel Selsøe Sørensen