Hjælp Til Hardware + Software + Windows Se~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 04-06-10 21:41

Hejsa

Er følgende Hardware kompatible med Service Pack 2 Til Windows Vista
Ultimate Pro ????
(Samt Drivers og Software og Applications osv... ) ??????

Grafik Kort:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inno3D GeForce GTX 280 og Inno3D GeForce GTX 295

Printer
Canon Pixma MP800

Mus
Logitech G9 Laser Mouse
Logitech G9x Laser Mouse

Keyboard
Logitech G19 Keyboard for Gaming (USB)

Lydkort
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series
(Samt Drivers og Software og Applications) ??????

Med hensyn Til Creative Labs , så er jeg meget i tvivl om deres Drivers og
Software og Applications er kompatibel med Service Pack 2 Til Windows Vista
Ultimate Pro.....
For hver gang jeg opdater til en ny Service Pack , bare fordi Creative Labs
DK ,
Siger / Påstår at alt deres hardware er kompatibel med den nye Service Pack
,
så tror jeg ikke på dem , der for jeg har meget bruge for Jeres Hjælp her i
Nyhederne...

Hvad sker der så med Spil som der i System Requirments står ,
at det er til Windows Service Pack 1 Til Vista , ka jeg så stadigvæk bruge
disse spil i Service Pack 2,
personligt vil jeg mene det , da Service Pack 2 sku være bagud kompatibel
eller hva ????

Med Venlig Hilsen

Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-06-10 19:30

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa
>
> Er følgende Hardware kompatible med Service Pack 2 Til Windows Vista
> Ultimate Pro ????
> (Samt Drivers og Software og Applications osv... ) ??????

Hvis det er lavet med drivere til Vista, så virker de også med SP2.

Kurt