Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto til bedømmelse
Fra : Peter Andersen

Dato : 05-08-01 17:48

Hvis nogen har lyst kand de kaste en blik på
http://home.worldonline.dk/~peta/ og skriv et par ord bagefter..

vh. Peter

Fra : Pia

Dato : 05-08-01 17:56

jeg synes at: det burde være skarpere, 2/3 af himlen fjernes samt leges lidt
med, om det ser bedre ud med mindre gult. Fintnedepåknæ-perspektiv

:Pia

Fra : Peter Andersen

Dato : 05-08-01 17:58

"Pia" <cantering@yahoo.com> wrote in message
> jeg synes at: det burde være skarpere, 2/3 af himlen fjernes samt leges
lidt
> med, om det ser bedre ud med mindre gult. Fintnedepåknæ-perspektiv
>
> :Pia

Jo, farverne er lidt fo voldsomme, mine første forsøg med pol. filter. Det
kræver lidt praktisk erfaring med hvad man kan og hvad man ikke kan bruge
det til og hved hvilken filtervinkel billedet skal tages....

vh. Peter

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 05-08-01 18:53

uanset filtre, skarphed, m.v. så syntes jeg ikke der er noget motiv, noget
græs og noget himmel, hvis det er de små tingester ude i horisonten der skal
bære motivet, så er mine øjne ikke gode nok. Men det selvfølgelig godt være
at min indfalsdvinkel er forkert eller for snæver...

Mvh Jan

Fra : U. Pedersen

Dato : 05-08-01 20:49

On Sun, 5 Aug 2001 18:48:08 +0200, "Peter Andersen"
<peterandersen@e-box.dk> wrote:

>Hvis nogen har lyst kand de kaste en blik på
>http://home.worldonline.dk/~peta/ og skriv et par ord bagefter..
>
>vh. Peter

Hej Peter.

Kun fordi jeg ved hvor Skagen ligger, kan jeg se hvad det forestiller,
men ellers er det bare en gang marhalm, lidt kedeligt efter min
mening.

Skagen kan jo ilustreres på andrer måder

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-08-01 20:52

Jep Pia har ret (igen . Det ville hjælpe billedet en del at skære noget
af himlen væk således at denne udgør ca. 1/3 af billedet.. Jeg kan meget
godt lide de lange skygger det gir ved aften..

Henrik Pedersen