Pink floyd
Fra : Øistein wind

Dato : 05-08-01 17:01

Hey
Er der nogen der ved om Pink Floyd stadig gir koncerter? Og i givet fald
hvorhenne?

Hilsen Ø

Fra : Mads Breddam

Dato : 05-08-01 17:16

Bare de gjorde.... Men det gør de vist ikke længere. Der er så vidt jeg ved
er der ikke nogle annoncerede koncerter, men man kunne håbe på at det engang
kom.

Roger Waters skriver på sin hjemmeside et eller andet sted at han arbejder
på en ny plade. Der kunne man da håbe på en turné.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Jacob

Dato : 05-08-01 20:34

On Sun, 5 Aug 2001 18:16:20 +0200, "Mads Breddam" <breddam@jyde.dk>
wrote:

>Roger Waters skriver på sin hjemmeside et eller andet sted at han arbejder
>på en ny plade. Der kunne man da håbe på en turné.

Fra
http://www.rogerwaters.org/

2002 JUNE 2 Sunday Copenhagen Denmark

Glæd jer.

--
Jacob

http://liverare.cjb.net/

Fra : Mads Breddam

Dato : 05-08-01 21:23

> 2002 JUNE 2 Sunday Copenhagen Denmark

Se det ser rigtig, rigtig godt ud. Bare problematisk - for mig - at det er
midt i eksamens perioden. Og at jeg bor i Esbjerg. Men hva' fanden. Afsted
skal man da.

Mon ikke det bliver Forum el. lign. <- Hvis det da findes. Kender ikke så
meget til mellem store spillesteder i KBH. Han spiller næppe i Parken. Så
mange danskere findes der slet ikke der 'gider' at tage til koncert med
Roger Waters. Og så har han jo sin 'ting' med stadioner...

Hvis nogen hører mere omkring dette emne, så post det venligst i gruppen.

Fra : Lauge Stendahl Johan~

Dato : 06-08-01 15:08

Jeg læste for et stykke tid siden et interview med David Gilmour hvor han
udtalte at han bare ikke orkede at bruge 3 år på en plade og en turne, så
det må være op til Waters at holde circus kørende...

Fra : Casper

Dato : 07-08-01 07:39

Ja, det er trist... men kunne de så ikke bare lave en mindre tour? Et
par koncerter i London fx. Jeg rejser da gerne De må ikke slutte
endnu... BUUUUHUHUHUU....

Casper