Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software til at sammensætte flere fotos
Fra : Johnny

Dato : 05-08-01 16:02

Er der nogle der kender til et program der kan sammensætte flere fotos til
eet foto ?
Altså en slags collage...
Håber på at der er nogle der kan hjælpe ?!
- Johnny

Fra : Pia

Dato : 05-08-01 16:08

hvis du vil have lidt kontrol over det bliver du nødt til at have et
billedbehandlingsprogram som arbejder med lag, for eksempel Paint Shop Pro
som kan downloades som gratis, fungerende demo. Der kan du beskære, placere
og styre om billederne skal være halvgennemsigtige ovenpå hinanden.

Om der findes nogen der kan lave tilfældige collager af valgte billeder aner
jeg ikke...

:Pia

Fra : U. Pedersen

Dato : 05-08-01 16:26

On Sun, 5 Aug 2001 17:01:34 +0200, "Johnny" <marco@12mail.dk> wrote:

> [...]
>eet foto ?
>Altså en slags collage...
>Håber på at der er nogle der kan hjælpe ?!

Ja, med det sidste nummer af Komputer er der et shaware program (2
pic) der måske kan bruges.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Erhardt Ecklon

Dato : 05-08-01 18:01

http://www.computerbild.de/php/software/softwaredetail.php?id=601&rubrik=4&b
aud=

Hvor det kan downloades 5.68 Megabyte. Det kan klare 360°

Det er brugt her:

http://home3.inet.tele.dk/e-ecklon/images/1aug01vkP.jpg (5-6 billeder)
eller
http://home3.inet.tele.dk/e-ecklon/images/bjornpan.jpg (3 billeder)

Mvh
Erhardt

Fra : Roine Karlsson

Dato : 05-08-01 18:12

http://www.fishsoft.co.uk/

Roine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-08-01 06:35

Den dyrere løsning er naturligvis Photoshop.. Men den har i vel allerede
tænkt på?

Henrik Pedersen

Fra : Jytte Kvitle

Dato : 06-08-01 07:13

>Den dyrere løsning er naturligvis Photoshop.. Men den har i vel allerede
>tænkt på?
>
>Henrik Pedersen
Hva med Adobe Photoshop Elements - et glimrenrende program som kan det meste
av det store Photoshop, men det er enklere og billigere. Et sted koster det
906,-inkl mva et annet sted 1490,- eksk mva
Om programmet se her http://www.adobe.no/products/photoshopel/main.html
her kan en laste ned en trialversjon, det tar tid.

under de to stedene jeg fikk priser fra
.......................................................................------
-------------------------
1490,- 1-2-3 Data Applestore AS
Telefon. 22 06 26 20
sel@123data.no
..906,-

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::
vi har desverre ikke varen på lager, men vi kan gjerne bestille varen for
deg om du ønsker det.
Prisen inkl. mva. er kr.906

Best Regards/Med vennlig hilsen
Ravenholm Computing AS
David Rødsand
Sales

david@ravenholm.no
Telefon: +47 23 05 55 00 * Telefaks: +47 23 05 55 05
www.ravenholm.no

Med vennlig hilsen
Jytte Kvitle
Høgskolen i Oslo (HiO)
e-mail jobb : Jytte.Kvitle@su.hio.no
tlf + 47 22453720
fax +47 22453745
mobil:
http://home.hio.no/~jytte/
e-mail privat: jytte@kvitle.net

Fra : Johnny

Dato : 06-08-01 19:43

Tak for hjælpen allesammen, jeg vil fluks kigge lidt på de links mv I har
givet...
Mvh Johnny