Mobil Bredbånd
Fra : Fam. Jylland

Dato : 27-05-10 18:18

Hej

Ved ikke m der er en anden nyhedsgruppe som egner sig bedre til til
spørgsmål ?

Jeg har lige findet ud ad fgl:

Troede CBB med deres Tank op Mobil Bredbånd var bedst og billigst til mit
behov
Som er jeg koble op meget sjældent.
De tager så 18 kr for 24 timers surf. Hvilket er ok
Men de "glemte" at fortælle at brugte jeg der ikke i en måden nappede de
alligevel et klip.
Dvs mindstepris hos dem er mindst 18 kr pr måned i adm gebyr hvis jeg ikke
bruger det.

Hos Telenor som tilbyder noget lignende kaldet XS tager de også et gebyr
selv om man ikke bruger det.
DVS mindstepris hos Telenor er 13 kr pr måned + beregning for forbrug, men
har man i en måned intet forbrug er prisen alligevel Kr 13.

Findes der virkelig ikke en udbyder der IKKE tager sig betaling når man IKKE
bruger Mobilbredbånd ?

Jeg er sådan set ligeglad om så det kostede 100 kr om dagen når man bruger
det.
Men jeg vil ikke betale noget i gebyr osv når jeg eksembelvis ikke bruger
det i 3 måneder.

Kan ingen tilbyde det ?

Mvh Morten

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-05-10 18:28

"Fam. Jylland" <12.34@56.78> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruger det.
> Men jeg vil ikke betale noget i gebyr osv når jeg eksembelvis ikke

Betal forud - 3,6 Mbit/s.
Startpakke 149 kr.
EazyInternet Tank&Surf
Betal forud: Til dig, der kun vil betale for en dags, en uges eller en
måneds forbrug.

http://www.3.dk/Privat/Mobilt-bredband/find-abonnement/

Claus

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-05-10 20:11

Claus E Beyer <ceb.news@gmail.com> wrote:

> [...]
> Startpakke 149 kr.
> EazyInternet Tank&Surf
> Betal forud: Til dig, der kun vil betale for en dags, en uges eller en

Næsten det samme. TDC Bredbånd-2-Go Cash. TDC har ikke helt så god en
dækning som 3 ved de høje hastigheder - er de ikke nu oppe på 7,2
Mbit/s?

Med B-2-G Cash kan du osse købe 3 dage for 69,- kr. "Optankning" sker
online med Dankort. I begyndelsen skrev de osse noget om at man ville
kunne "optanke" lissom med taletidskort i kiosker og DSB Kort og Godt,
men det har jeg ikke set IRL.

Et pakke med modem og en uges forbrug kostede 499,- kr i Elgiganten. Og
så er man helt anonym - første gang. Ved "optankning" med Dankort kan
man selvfølgelig godt spores.

Der stod noget i betingelserne om at hvis ab'et ikke bruges mindst een
gang hver 3 måneder kan det blive lukket. Det er muligvis ændret. Jeg
tror der gik ca 4 måneder imellem for mig engang.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : N Dude

Dato : 27-05-10 21:38

Fam. Jylland wrote.:

> Ved ikke m der er en anden nyhedsgruppe som egner sig bedre til til
> spørgsmål ?

Det er der! - flere endda!

www.usenet.dk

Komplet liste over alle de danske grupper og deres fundats!

Gruppen her er kun til specifik hardware...