Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batteri
Fra : Ivan Gerner

Dato : 05-08-01 15:17

Hej

Jeg har et Sony videokamera Video8, Handycam.

Mit nuværende batteri er færdig, er der nogen på
NG der har kendskab til et sted, evt. på nettet, hvor der kan købes et nyt
batteri til rimelig pris.
Priserne i de butikker jeg har forhørt, er noget "barske"

--
Ivan

Fra : U. Pedersen

Dato : 05-08-01 15:27

Barske hvad pris taler vi så om ?

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Bent Fer

Dato : 05-08-01 16:06

Prøv www.batterier.dk
Hilsen Bent

Fra : A.H.

Dato : 05-08-01 15:56

> Jeg har et Sony videokamera Video8, Handycam.

off-topic

- prøv et andet sted, her ved vi ikke "andet" end foto.

Fra : U. Pedersen

Dato : 05-08-01 16:23

On Sun, 5 Aug 2001 16:56:11 +0200, "A.H." <no@mail.com> wrote:

>off-topic
>
>- prøv et andet sted, her ved vi ikke "andet" end foto.

måske det er off-topic for dig.

Men nu bruger mit digitale kamera måske de samme batterier. bob bob

Fra : A.H.

Dato : 05-08-01 17:30

> måske det er off-topic for dig.

......Nej det er det for hele gruppen da det er noget teknisk til et video 8
han efterspørger, det høre hjemme her: news:dk.teknik.tv+video

ANDERS

Fra : Ivan Gerner

Dato : 05-08-01 17:28

Tusinde tak for hjælpen I er rigtige søde. bob bob !

Fra : J Skantse

Dato : 05-08-01 20:01

"Ivan Gerner" <ivan-gerner@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> batteri til rimelig pris.
> Priserne i de butikker jeg har forhørt, er noget "barske"

Prøv :

http://www.batterier.dk

Jeg ved ikke om de er billigere men det koster jo ikke noget at spørge.

Der er en 'Spørg om batterier sektion' hvor andre har fået positive svar på
at de kunne skaffe vide kamera batterier..

mvh/Jørgen