Webcam
Fra : Henrik

Dato : 05-08-01 14:41

jeg har hørt at man vhj.a. en mic. og et webcam kan tale gratis med en
person langt væk. hvordan gør jeg det ?

Fra : cr

Dato : 05-08-01 14:44

www.paltalk.com er en mulighed.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 05-08-01 15:29

Henrik wrote:

> jeg har hørt at man vhj.a. en mic. og et webcam kan tale gratis med en
> person langt væk. hvordan gør jeg det ?

MS Messenger er faktisk udmærket og gratis.
Du / I skal nok have den nyeste fra MS.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Henrik

Dato : 05-08-01 16:22

jeg har allerede MSN messenger, men hvordan får jeg lyd og billede igennem
her ?

Erik G Christensen <egc@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B6D5835.6579AE4C@post1.tele.dk...