nogen der har en kommentar vedr. dette vid~
Fra : carsten

Dato : 22-05-10 13:35

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-10 20:31

carsten wrote:
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_21/OFF01.SHTML

ja, det er sørme flot

Fra : Rado

Dato : 23-05-10 06:16

On Sat, 22 May 2010 14:34:44 +0200, "carsten"
<carsten@sletdettecdberg.dk> wrote:

>http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_21/OFF01.SHTML

Det har tilsyneladende ingen intern søger hvilket er noget møg i
stærkt solskin, plus at en sådan bruger langt mindre strøm end en LCD
skærm, især hvis der skal skrues helt op for lyset.

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : simon

Dato : 23-05-10 08:02

Den 22-05-2010 14:34, carsten skrev:
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_21/OFF01.SHTML
>
> Carsten
Jeg har haft den model, der hedder Traveller HD 10 x, der
ser ikke ud til at være den store forskel mellem den og den
nye fra Aldi.
Efter min mening er kameraet alt for let, lavet af noget billligt
plastik.
Desuden er den uhyre svær at styre pr. håndkraft, når man zoomer ind.
Der er også støj fra knapperne, der ryger ind på det optagne ved "stop".
Alt i alt er kameraet ikke pengene værd.
Men den bedste til at vurdere det er nok dig selv - forlang at få
kameraet vist - desuden kan det næppe gå helt galt - da du bare kan
returnere kameraet til dem.
Jeg skyndte mig at returnere mit, og i stedet købe et Panasonic DMZ7,
der et still-billedkamera med mulighed for optagning af HD-video.
Det opfylder alle mine krav (indtil videre).
/simon

Fra : N Dude

Dato : 23-05-10 18:31

simon wrote.:

> Desuden er den uhyre svær at styre pr. håndkraft, når man zoomer ind.

Jeg har kameraer til over 80K som sjovt nok har samme "problem"...

Gad vide, om det mon er derfor, man er fem år om at blive fotograf....

> Der er også støj fra knapperne, der ryger ind på det optagne ved
> "stop".

Hvilket ikke er et problem, 100 eller 900 kr mere gør noget som helst ved.

Fra : W@

Dato : 24-05-10 11:31

N Dude formulerede spørgsmålet:

> Jeg har kameraer til over 80K som sjovt nok har samme "problem"...
>
> Gad vide, om det mon er derfor, man er fem år om at blive fotograf....

> Hvilket ikke er et problem, 100 eller 900 kr mere gør noget som helst ved.

Er du ansat i Aldi?

--
Når et menneske er ramt af en vildfarelse, kalder man det vanvid.
Når en hel gruppe mennesker er ramt af en vildfarelse, kalder man det

Fra : Hauge

Dato : 24-05-10 11:38

W@ skrev:
> Er du ansat i Aldi?

Var virkligheden for svær at forstå?

/Hauge

Fra : N Dude

Dato : 25-05-10 07:52

W@ wrote.:

> Er du ansat i Aldi?

Er du virkelig så meget dummere end gennemsnittet her i grupperne?

Fra : thEFx

Dato : 23-05-10 23:15

produktet er en næsten tro kopi af et "Toshiba Camileo H30 Full HD".

http://www.play.com/Electronics/Electronics/4-/14054076/-/Product.ht
ml

Hvad ekstra udstyr angår så ligner tilbehøret mere "Toshiba Camileo
X100 Full HD"
http://www.play.com/Electronics/Electronics/4-/14054081/-/Product.ht
ml
der kommer med et 4gb sd kort osv.

Det vigtigste ved billige kameraer er et godt objektiv hvilket er
svært at finde. Man plejer at kunne spotte dem ved at objektiv-
centrumet ligner et nålehoved med plastikkrans. Dem skal man holde
sig langt væk fra.

Her har du en anmeldelse af første kamera:
http://www.digitalcamerareview.com/default.asp?newsID=4331
&review=toshiba+camileo+h30

Hvis du ender med at købe kameraet, ser jeg og sikkert andre gerne
et par test med kameraet smidt på youtube eller lign og et lille
prej herinde om samme.