"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4bf769ae$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
> Nikolai R. jensen skrev den 22-05-2010 01:14:
>
>> he he 3... de er sådan nogen krejlere når det kommer til sim lås!
>>
>
> Det virkede fint for mig.
>
>
>
>> før jeg købte udstyr til at unlocke med bøvlede jeg altid mest med 3 når
>> der
>> skulle låses op...
>>
>> uden kvittering = NUL HJÆLP!
>>
>
> naturligvis.
>
> Når du køber mælk i Netto, så skal fakta vel heller ikke servicere dig,
> hvis der er noget galt med mælken.
>
>
>
>> deres argumenter : mobilen kan jo være stjålet.... NEJ! for så var den
>> meldt
>> stjålet og imei var spærret....!
>>
>
> tja, du vel også stjæle kvitteringen
>
> Derudover er argumentet i sig selv lidt mærkelig, da man i
> faktureringssystemer kan spore hvornår en given abonnent sidst har brugt
> sin telefon til sidst.
> Hvis det er flere dage siden og abonnenten har haft spærret sit abonnement
> i mellemtiden...så taler der for at den er stjålet.
> Hvis det er et par minutter siden, så er det lidt usandsynligt.
>
>
> Og efter bindingsperioden ( 6 mdr for private ) kan det for selskabet være
> fløjtende ligegyldigt.
>
>
>
>
>> jeg tror de gør det for at få deres låste mobiler af markedet... så folk
>> dropper at få den låst op og istedet køber en ny...
>
> Jeg tror, at de helst vil servicere deres kunder og ikke alle mulige andre
> krejlere, der går og unlocker telefoner for deres kunder.
>
> --
> med venlig hilsen
www.de3faktorer.dk
> Carsten Riis Mere skal der ikke til
> for varigt vægttab.
LOL et svar... er du ansat i 3´s iundeservice? du svarer præcist som de
gør... totalt højrøvet og uden sans for almindelig sund fornuft!
køber gamle fru olsen eller hvem som helst en brugt mobil der er sim låst
til 3 og de ikke får kvitteringen med... så kan de ikke få den låst gratis
op ved 3... uanset hvad, hvem, hvordan eller hvor ledes... og det er sgu for
ringe! men det mener du vel er rimeligt.....?