2 pc'ere - samme tastatur mm
Fra : Mort1s1

Dato : 13-05-10 21:54

Jeg har 2 pc'ere, som bruges til forskellige formål, jeg ville gerne nøjes
med 1 tastatur og 1 mus, evt. også kun en skærm, men det er ikke så
væsentligt - mener jeg tidligere har læst om en omskifter, så dette kan
lade sig gøre - er der nogen som kan hjælpe mig på sporet, evt. fortælle
hvad jeg skal gå efter.

Mort1s1

Fra : Max

Dato : 13-05-10 21:58

Hej Mort1s1

> sporet, evt. fortælle hvad jeg skal gå efter.

Kik efter en KVM switch.

Der må være masser af brugte derude i verden til
små penge.

Hvor bor du henne i DK ?

Max

Fra : Mort1s1

Dato : 13-05-10 22:36

> Hej Mort1s1

> Kik efter en KVM switch.
>
> Der må være masser af brugte derude i verden til
> små penge.
>
> Hvor bor du henne i DK ?
>
> --
> Mvh
> Max

Roskilde

Mvh
Mort1s1

Fra : Max

Dato : 13-05-10 23:26

Hej Mort1s1

> Roskilde

Ok, men for langt væk.

Men kik i
dk.marked.privat.edb.ekstern
der er der lige sta 2 stk til salg.

Max

Fra : N Dude

Dato : 14-05-10 04:53

Max wrote.:

> Kik efter en KVM switch.
> Der må være masser af brugte derude i verden til
> små penge.

Husk at være OBS på, at en del af de ældre bruger eksterne kabler, som ofte
ikke følger med. Det skal du lige sikre dig...

Fra : carsten

Dato : 14-05-10 13:42

"Mort1s1" <sletmortensens@mailslet.sk> skrev i meddelelsen
> [...]
> væsentligt - mener jeg tidligere har læst om en omskifter, så dette kan
> lade sig gøre - er der nogen som kan hjælpe mig på sporet, evt. fortælle

Se evt her..... den findes også til USB....har selv USB...virker perfekt...

http://www.belkin.com/dk/switch2/

Mvh Carsten

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 16-05-10 15:42

On 13-05-2010 22:54, Mort1s1 wrote:
> [...]
> så væsentligt - mener jeg tidligere har læst om en omskifter, så dette
> kan lade sig gøre - er der nogen som kan hjælpe mig på sporet, evt.

Har du overvejet om det kan gøres via Remote Desktop/Fjernskrivebord
(Windows - lignende findes til hhv. MacOS og Linux) ?

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar