State and Main
Fra : Jette H.

Dato : 05-08-01 12:06

Hej NG

Jeg har nu været en tur i biffen for at se 'State and Main' med blandt andre
William H. Macy. Er der andre der har set filmen? I så fald vil jeg gerne
høre jeres synspunkter om filmen, da jeg selv fandt historien underlig flad.
Filmen nåede, trods sit gode oplæg, aldrig rigtig at fange mig, og på et
tidspunkt slumrede jeg endda lidt væk Jeg missede således ca. 10
minutter, men havde ingen problemer med at følge med i historien alligevel.

Ser frem til at høre jeres meninger.

Mvh Jette

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 05-08-01 23:30

Jette H. <jette_hoey@worldonline.dk> skrev:

> [...]
> høre jeres synspunkter om filmen, da jeg selv fandt historien underlig flad.

Det syntes jeg slet ikke, den var. Jeg ser filmen som en lille, god historie - der er da også adskillige små dramaer rundt omkring.

Den prøver hverken at være action eller højspændt drama. Men den er en lille, fin komedie, der handler om, hvor hårdt det er at lave
film... Over there...
Den slags er jo altid godt. Jvf. 'Living in Oblivion'.

De bedste af slagsen
Kevin Edelvang

Fra : Jette H.

Dato : 06-08-01 21:57

> [...]
> film... Over there...
> Den slags er jo altid godt. Jvf. 'Living in Oblivion'.

Jeg havde heller ikke en forventning om at se hverken højspændt drama eller
action, ingen anmeldser havde givet udtryk for noget sådant, men historien
kunne overhovedet ikke fange mig. Det skyldes nok at personerne dybest set
ikke sagde mig noget.

En film jeg derimod er meget begejstet for er 'The straight story', så det
ikke fordi jeg udelukkende vil se film med en hurtig handling. Men
ovenstående er såmænd nok et skoleeksempel på at folks smag gudskelov er
forskellig

Mvh Jette