3210 - Vibrator slås fra når den lades ?
Fra : Brian Hansen

Dato : 05-08-01 08:17

Hej

Jeg har lige sat i vibrator i en kammerats 3210.

Han siger at vibratoren bliver slået fra når han sættet telefonen til
ladning.

Er der nogen der har hørt om det problem og hvordan det kan afhjælpes ?

evt. ny firmware ? mener den køre med v5.41.

Brian

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 05-08-01 08:41

Alle Nokia telefoner med vibrator slår fra under ladning.

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 05-08-01 14:47

Nej
ALLE telefoner i det hele taget ,med vibb slår sin vibb fra under ladning.
Eks: hvis den står i en bord lader og den gentagende gange vibb.bliver den
da ødelagt.ik??
En vibb er da også nytteløs hvis den lægger på bordet og er ved at
oplade--den skulle jo gerne snurre i bukse lommen.

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-08-01 18:35

"Rasmus Bernth Jensen" <rbj_bernth@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Alle Nokia telefoner med vibrator slår fra under ladning.

Så er alt jo i orden, jeg fik bare det indtryk at den ikke blev sat til igen
da han forlage problemet.

Tak

Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-01 15:30

Brian Hansen skrev:

>Er der nogen der har hørt om det problem og hvordan det kan afhjælpes ?

Jeg tror ikke Nokia ser det som et problem, det gør jeg heller ikke.
Det ville da først være et problem hvis den vibrerede når den ladede.

Så kan den (eller måske hele bordladeren hvis man bruger en sådan)
falde ned fra bordet.

Jeg tror Nokia kalder det for en 'feature', og ikke et problem.

Hvorfor vil da have den til at vibrere når den lader, har du den i
lommen når du lader :) Hehe, det kræver vist en lang ledning.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.