Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
--EOS 3--
Fra : Foto

Dato : 05-08-01 07:26

Hejsa.

Jeg har læst lidt på photonet.com ang. Canon EOS 3.
Her skriver mange at huset ikke lever op til forventningerne hos mange.
Er der nogen som har erfaringer med EOS3-huset, så er jeg interesseret i at
høre fordele og ulemper.

Hilsen T

Fra : EGON STICH

Dato : 05-08-01 08:11

Foto <torben.bjoerk@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6ce936$0$31249$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> Her skriver mange at huset ikke lever op til forventningerne hos mange.
> Er der nogen som har erfaringer med EOS3-huset, så er jeg interesseret i

Hej.
Efter 1,5 år har jeg endnu ikke fundet nogen ulemper.
Det er ganske enkelt et pragtfuldt kamera, som jeg bruger med samme glæde
som min 1-NV

MVH
Egon

Fra : Kim Biledgaard

Dato : 05-08-01 19:35

Jeg har brugt EOS3 siden maj 1999 og har aboslut intet at udsætte på kameraet.
Min eneste klage er, at når kameraet bliver brugt sammen med Power Boosteren, så er det ikke det mest lydløse kamera i verden!

Kim Biledgaard
email: biledgaard@get2net.dk
homepage: http://hjem.get2net.dk/biledgaard

Fra : TORBEN JESSEN CALLES~

Dato : 06-08-01 20:37

Hej Kim
Jeg har også en eos 3, det må være noget galt med din booster, da jeg ikke
kan høre forskel om den er på eller ikke, det eneste der har været galt, er
at min brugte for meget strøm.
hilsen Torben
Kim Biledgaard <biledgaard@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:segb7.725$TY5.5928@news.get2net.dk...

Fra : Kim Biledgaard

Dato : 06-08-01 22:13

Jeg skulle nok have formuleret det lidt tydligere ...
Mit anke på lydstyrken er ved optagelse af billeder i serier - og i direkte sammenligning med EOS 30 (som jeg også bruger).
Der mener jeg, at EOS3 er væsentligt mere støjende - den kan godt nok også rive nogle flere billeder igennem i sekundet! Og det er ikke så meget motoren, men mere smækket fra spejlet, som forekomemr mig at give ekstra decibel fra sig. Eller er det bare noget jeg bilder mig ind?

Mht til strømmen, så bruger jeg de specielle opladelige batteripakker, som Canon har lavet til Boosteren. Godt nok dyrt (ikke så meget batterierne, som opladeren), men der er strøm til 30-50 fil, uden problemer, lidt afhængigt af, hvor meget jeg 'filer' på autofokus'en.

Mvh