FILM : The fast and the furious
Fra : *** Johnny ***

Dato : 05-08-01 02:09

fed film, hvis man er til hurtige biler og fed lyd ( soundtracket rykker
røv )

det er toptunede japser slæder med ALT hvad bildillen kan byde .... og lidt
til

fed bil film

johnny

--

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

TDC ( Total Disastrous Communication )

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Fra : Zeki

Dato : 05-08-01 05:01

> fed film, hvis man er til hurtige biler og fed lyd ( soundtracket rykker
> røv )

Men ellers ikke, da den ikke er andet end en dårlig kopi af 'Point Break'.

Zeki

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-08-01 10:33

"Zeki" <sinners.inn@image.dk> writes:

> Men ellers ikke, da den ikke er andet end en dårlig kopi af 'Point Break'.

Flot lavet, det er den. Specielt det indledende bilræs trykkede mig
godt tilbage i sædet. Men en eller anden hviskede mig noget i øret om,
at de havde gjort en masse for at gøre filmens bil-stunts troværdige,
og det fik altså min film til at knække, for de lavede åndssvage og
komplet unødvendige fejl, som for eksempel en meget hård og unødvendig
opbremsning ude i en ørken, hvor alle involverede - inclusive ham på
bilens tag! - formåede at holde sig fast med deres åbenbart formidable
armkræfter.

Det kan man simpelthen bare ikke.

Og så irriterer det mig hver gang vi får de her slagsmålsscener, hvor
en eller anden af al kræft får banket sit hoved ned i asfalten
adskillige gange og ikke kommer væsentligt til skade. Normale
mennesker dør altså af den slags.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Plej omgang med vise, så bliver du vís,
The RockBear. ((^)) den, der omgås tåber, går det ilde."

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-08-01 04:29

On 05 Aug 2001 11:33:28 +0200, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

> [...]
>en eller anden af al kræft får banket sit hoved ned i asfalten
>adskillige gange og ikke kommer væsentligt til skade. Normale

Til gengæld var det rart/interessant/ikke-Hollywood-agtigt...

SPOILER WARNING

- at biler ikke eksploderede, når de smadrede

- at en grunt på motorcykel, der drøner afsted og fyrer sit
automatvåben bagud, rent faktisk ikke rammer noget, men bare spreder
bønner i vilkårlige retninger, i stedet for at være en anden Léon

- at ingen endnu var døde, selv 1½ time inde i filmen

- at vi slap for den ellers klassiske, lange og pinligt malplacerede
sex-scene i slutningen af filmen, der ikke har til meget andet formål
at afbryde handlingen unødvendigt

--
- Peter Brodersen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-08-01 15:03

Hej!

Zeki wrote:

> Men ellers ikke, da den ikke er andet end en dårlig kopi af 'Point Break'.

Det var _præcis_ det jeg tænkte da jeg så den! Nu er bankrøvere bare byttet ud
med lastbil hijackere i Civic'er. Resten af plottet er stort set ens... Jeg
foretrækker faktisk Point Break til enhver tid...

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

"Information wants to be free"

Fra : Casio

Dato : 07-08-01 14:47

whouw! Så lige traileren på IMDB. Den ser fandeme fed ud! Den skal jeg klart have på DVD når den kommer, men hvornår gør den det?