Str. på billed i swing
Fra : Christoffer Dahl Pet~

Dato : 05-08-01 01:27

Hej

Jeg sidder og laver noget GUI i swing, men jeg kan ikke finde en løsning på
hvordan jeg kan indsætte et jpg billed i mit program og selv definere str.
på det.
Altså det jeg sørger er en metode der sætte str. på det billed jeg vil
indsætte i mit program.

På forhånd tak

Christoffer Dahl Petersen

Fra : Lars Dam

Dato : 05-08-01 08:56

On Sun, 5 Aug 2001 02:26:55 +0200, "Christoffer Dahl Petersen"
<duca@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>på det.
>Altså det jeg sørger er en metode der sætte str. på det billed jeg vil

smid det ind som et icon på en JLabel - sæt din min, max & pref size
til den str. du vil have.

>Christoffer Dahl Petersen

vh. ld

Fra : Christoffer Dahl Pet~

Dato : 05-08-01 13:16

Hej igen

> smid det ind som et icon på en JLabel - sæt din min, max & pref size
> til den str. du vil have.
Er det JLabel eller Icon jeg kan sætte det på...
Gider du give et ex.?

Tusind tak for hjælpen

Christoffer

Fra : Lars Dam

Dato : 05-08-01 14:20

On Sun, 5 Aug 2001 14:16:24 +0200, "Christoffer Dahl Petersen"
<duca@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej igen

>Er det JLabel eller Icon jeg kan sætte det på...
>Gider du give et ex.?

ImageIcon ii = new ImageIcon( "images\\Open24.gif" );
JButton jb = new JButton( ii );
:
:
....add( jb );