Hvilken software - Siemens?
Fra : MoDeM

Dato : 04-08-01 23:40

Hej..

Jeg har en Siemens M35i. Hvordan kan jeg se hvilken software den har?? Fx
liger som på nokia hvor man trykker *#0000#..

Mvh
Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-01 03:34

MoDeM skrev:

>Jeg har en Siemens M35i. Hvordan kan jeg se hvilken software den har?? Fx
>liger som på nokia hvor man trykker *#0000#..

Tast *#06# og derefter venstre funktionstast. Det kan være du skal
gøre det uden SIM-kortet i telefonen. Nyeste version er version 18.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.