Animerede pauseskærme til Nokia 3330
Fra : Mark Andersen

Dato : 04-08-01 23:01

Er der nogen der kender nogle hjemmesider med subj. downloadable? (til brug
i logomanager)

/Mark

Fra : Idefix mail

Dato : 07-08-01 23:31

Du skal bare oprette en bruger på www.mobital.dk

Fra : Mark Andersen

Dato : 09-08-01 00:41

Hvor finder jeg _animerede_ pauseskærme på www.mobital.dk?

/mark

Fra : Hans-Jacob

Dato : 10-08-01 14:27

> Hvor finder jeg _animerede_ pauseskærme på www.mobital.dk?

Det kan mobital ikke...
Det kan jeg og mange andre...
Jeg kan godt lave et til dig og lægge det ud på en wap side det har jeg
gjort før ganske let egentligt
Hvad skal animeres?
Jeg vil helst kun animere tekst
feks kunne jeg lave en slags skrivemaskine tekst hvor der står "min mobil
niks pille" eller sådan noget skriv til min mail hvis du er interreseret...

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Mark Andersen

Dato : 21-08-01 01:58

Hvis der er andre der leder efter subj. har jeg fundet et par sider hvor,
selvom udbudet nok er begrænset, er der dog en smule:
http://www.darkpower.de/ > under "3330 Animation"
http://www.nokfun.net/
http://www.just1clickaway.com/

/Mark