Noder - men hvor?
Fra : Peter Bromley

Dato : 04-08-01 22:06

Jeg har længe haft en Mundharmonika fra Hohner, og havde engang en bog med
noder til.
Problemet er at bogen er blevet væk, og jeg ville gerne have flere noder.

Er der et sted på nettet hvor man kan finde den slags?
Det skal helst være "Noder for Dummies" med hul 1-10 sug eller pust
forklaring.

Alternativt, hvor køber jeg nye nodehæfter, der passer til?

Peter!

--

---
En rigtig gentleman er en, som kan spille på sækkepibe, men

Fra : Tommy.T

Dato : 05-08-01 23:47

Hej Peter.
Det er ikke svært at finde tabs til munharmonika på nettet, prøv at skrive
harmonica i en søgemaskine, og det vælter ind med gode sider.
Jeg prøvede det på Goggle og fandt denne side, som du sikkert kan få glæde
af:
http://www.harmonicatabs.com
Hilsen Tommy - Odense

Fra : Peter Bromley

Dato : 06-08-01 06:58

"Tommy.T" <tommy.t@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> harmonica i en søgemaskine, og det vælter ind med gode sider.
> Jeg prøvede det på Goggle og fandt denne side, som du sikkert kan få glæde

Takker! Anede ikke at det hed tabs

Peter!