Volume attribute i google Chrome
Fra : Andreas Nielsen

Dato : 08-04-10 14:44

Hej
Jeg har en sang til at spille på mit website, som virker fint i
IE. Men i Chrome virker volume attributen ikke, så jeg kan ikke
få skruet ned for lyden. Afspilleren skal være hidden, så det
duer ikke med afspillere. SÅdan ser koden ud:
<EMBED src="winner.mp3" autostart=true loop="true" hidden=true
volume="100">
Er der nogen løsning på dette?

på forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-04-10 15:19

Andreas Nielsen skrev:
> [...]
> duer ikke med afspillere. SÅdan ser koden ud:
> <EMBED src="winner.mp3" autostart=true loop="true" hidden=true

Absolut. La' vær!

Der er ikke noget mere forbandet end en
PC højtaler der pludselig og aldeles uønsket
bryder ind i det radioprogram man lytter til.
Eller i det hele taget.

Hvis du endelig vil gøre et visuelt medium
til et auditivt medium bør du give brugerne
valget om de ønsker at høre noget.

Ethvert websted med den slags lyd fører til
et øjeblikket klik på Hjem-knappen hos mig.

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-04-10 21:07

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Absolut. La' vær!
>
> Der er ikke noget mere forbandet end en
> PC højtaler der pludselig og aldeles uønsket
> bryder ind i det radioprogram man lytter til.
> Eller i det hele taget.

Jeg havde også lige http://html-faq.dk/2017.asp
fremme

> Ethvert websted med den slags lyd fører til
> et øjeblikket klik på Hjem-knappen hos mig.

Også her!

.... og især når han helt fjerner muligheden for at
slukke for lyden.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://html-faq.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 08-04-10 21:56

Andreas Nielsen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> duer ikke med afspillere. SÅdan ser koden ud:
> <EMBED src="winner.mp3" autostart=true loop="true" hidden=true

Nu får vi ingen link, så det er temmelig umuligt at give råd.
Men ud fra den ene linie der gives, kunne man godt forestille sig, at
en tur gennem en validator af en art, kunne give en hel del hints, om
hvor man evt. skal se efter en forklaring.

Jeg er i øvrigt helt enig med de øvrige - støjforurening frabedes. Der
er ikke noget i vejen med det jeg allerede hører. Og kan man ikke
slukke eller skrue ned, er det ikke en side jeg vender tilbage til,
uanset indholdet i øvrigt...

Birger

http://bbsorensen.dk