BB Christians pladeselskab
Fra : Michael Jessen

Dato : 04-08-01 20:08

Sorry, men nu bringer jeg ham op igen...

Hvilket pladeselskab har BigBrother Christian og er der nogen der har noget
indernet adresse på ham?

mvh

Michael
(inTernet)

Fra : Zeus

Dato : 04-08-01 23:39

"Michael Jessen" <jessen.007@aarhus.mail.telia.com> skrev i en meddelelse news:3b6c484d$0$3245$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...

> Hvilket pladeselskab har BigBrother Christian og er der nogen der har noget
> indernet adresse på ham?

http://www.christianbroens.dk

- Zeus.

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 05-08-01 12:30

Reverend "Michael Jessen" <jessen.007@aarhus.mail.telia.com>, High
Priest of Bollocks Talking mumbled:

>Sorry, men nu bringer jeg ham op igen...
>
>Hvilket pladeselskab har BigBrother Christian og er der nogen der har noget
> [...]

Er det ikke vi-skriver-kontrakt-med-hvem-som-helst records?

Fra : QuickMic

Dato : 07-08-01 21:33

Michael Jessen <jessen.007@aarhus.mail.telia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6c484d$0$3245$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> Sorry, men nu bringer jeg ham op igen...
>
> Hvilket pladeselskab har BigBrother Christian og er der nogen der har
noget
> indernet adresse på ham?

Det er Edel Records.

I øvrigt er jeg en af de få, der aldrig har set BB, og måske er det derfor,
jeg synes, den er ok......?

QM