FrontPage-serverudvidelser
Fra : Michael Hansen

Dato : 05-08-01 05:15

Hej ng
Jeg er i gang med at lave min egen hjemmeside, men hvad er
FrontPage-serverudvidelser det siger den jeg mangler, hvor kan man
finde det.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-08-01 21:50

Sun, 05 Aug 2001 04:15:08 GMT, skrev michael.h@tdcadsl.dk
(Michael Hansen):

>Jeg er i gang med at lave min egen hjemmeside, men hvad er
>FrontPage-serverudvidelser det siger den jeg mangler, hvor kan man
>finde det.

Det er noget, der skal være på den server, som du uploader
hjemmesiden til.

Det er ikke noget du selv kan tilføje (medmindre du selv kører
serveren).

Det bruges til de formularer, tæller og gæstebog f.eks., som du
kan lave i FP.

Hvis din hjemmeside ligger hos TDC på den plads, som følger med
dit internetabonnement, så har du ikke mulighed for at
FP-serverudvidelser, medmindre du køber dig til det.

Du kan oprette et gratis abonnement hos Tiscali (tidl.
Worldonline), hvor du har adgang til det.

Hos TDC kan du hente cgi-scripts, som stort set kan det samme som
FP-serverudvidelserne, det kræver blot at du selv kopierer
koderne ind i html-visning og tilpasser det dit design.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Michael Hansen

Dato : 05-08-01 20:07

Jeg her en 2000 server kørende, så hvor kan jeg finde programmet.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-01 15:56

Sun, 05 Aug 2001 19:06:35 GMT, skrev michael.h@tdcadsl.dk
(Michael Hansen):

>Jeg her en 2000 server kørende, så hvor kan jeg finde programmet.

Ingen anelse, men vel et eller andet sted på MSs sider.

Jeg ved heller ikke om det er gratis, men du må kunne finde nogen
oplysninger om det.

Fra : TONNY FRANKE ANDERSE~

Dato : 06-08-01 22:39

Hej, jeg kan supplere med, at FP-server extensions (eller Office 2000
extensions som de også kaldes), ganske rigtigt kan hentes hos Microsoft. De
koster ikke noget. De findes både til Personal WEB-server og Internet
Information Server (IIS) (+ andre ikke-MS-produkter) i både en dansk og en
engelsk version, afhængig af din Frontpage 2000. Men de kan godt være lidt
tricky at aktivere, specielt under IIS, hvor du skal anvende MS Management
Console.

Tonny Franke, www.franke.dk

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ehnqmtshc9s4djb86574daug97kkj9bsiv@news.tele.dk...

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-08-01 00:27

Michael Hansen skrev en news:3b6cc807.10258170@news.inet.tele.dk
den 5. august kl. 6:15 - men allerede den 4. august kl. 22:50
blev den besvaret af Knud...!

Okkult, mand!

--
Ærb.: JG